Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke, heb z'on stormaansteker aangeschaft ;p. Zal vanavond als mijn vriend er is eens proberen. Bedankt! Mag wel slotje op hoor ;p"
"Ik heb een vraagje in verband met Salvia. Ik ben van plan om salvia te gebruiken omdat die drug mij echt wel aanspreekt. Omdat dit mijn eerste keer is was ik van plan x5 of x15 te gebruiken. Toch zijn er enkele dingen die mij tegenhouden. Namelijk een Badtrip, ik heb wat videotjes bekeken en zag dat een badtrip toch weel zéér beangstigend is bij Salvia. Aangezien ik nog redelijk nieuw ben in de "psychoactieve drug" en al ben bad gegaan op LSD,Truffels ben ik bang dit ook te hebben op Salvia. Toch zou ik de wonderlijke wereld van Salvia eens willen ervaren. Dus vroeg ik me af of er mensen zijn die mij kunnen tips geven om een badtrip kans zo klein mogelijk te maken op Salvia. Groetjes, Trippin-28"
"Ik ben begonne bij 5x uit voorzorg. Ik bestel later de 10x"
"Ja misschien zou ik het beter niet nemen, maar langs de andere kant kan die trip zooo mooi en leuk zijn dus daar zit mijn twijfel."
"Zal ik doen"
"Oke, Mijn besluit stond al sinds gisteren vast na goed na te denken, ik zal het x5 extract bestellen op azarius(sorry als ik niet mag noemen) Maar leveren die ook in Belgie? En is het wat subtiel verpakt? Ik heb namelijk ouders die dat NIET mogen weten. Na mijn ervaring zal ik een reportje maken. Trippin-28"
"Nouja, als ze het dan toch onderscheppen zal ik van niets weten . Bedankt! Mijn vragen zijn zo nu wel opgelost. Mag slotje op."
"Purple kush. Amnezia haze."
"Omdat men mij hier aanraade een houten bong voor de smaak. Misschien ja een glazen bong. Mag hier een slotje op hoor"
"Hallo, Ik ben nieuw op dit forum maar zit toch wel al enkele maanden te lezen hier. Dus heb ik mezelf snel een account aangemaakt en deze vraag te stellen. Ik heb namelijk 2x kleine glazen bongs en 1 grote acryl bong en een klein pijpje. Nu is mijn vraag als ik een hit pak van om het even welke bong, krijg ik een erg verbrande metaalachtige smaak. En dan mijn 2de vraag. Als ik op het laatste van mijn joint zit smaakt die ook zo verbrand. Enig idee hoe dit komt? Trippin-28"