Beetje vreemde zin inderdaad..
Hangt natuurlijk ook van de situatie af..
Met wie ga je? Wat is je ervaring met XTC? etc
#3
Ja wel in Belgie zeggen ze ging als ze nog een beslissing moeten nemen .
Dus ja ik ga misschien 1 nemen,
Ik heb al een antal x gewoon pillen genomen (Feestjes,bij vrienden,...)
Dusja
#4
Oh, en ik ga nog met een paar vriendinnen.
Naar bobbejaanland ;D.
#5
Weet niet of het veilig is maar ik zou het wel afraden om met grote dosissen in heftige rollercoasters te gaan of in de volle zon uren te staan wachten in wachtrijen zoals Svali zegt
#6
Het is wel veilig lijkt me, geen idee waarom niet. Of het leuk is weet ik niet, ik zou het in ieder geval nooit hebben gedaan. Zeker met al die wachtrijen die je hebt in pretparken lijkt me dat alleen maar vervelend.
#7
Hallo,
Na de examens ging ik een XTC pil nemen om naar bobejaanland te gaan.
Nu vroeg ik me af is dit wel veilig?
Grtjes,
Trippin-28
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.