Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Had laatst ook wat M poeder kunnen bemachtigen voor feest. Eigenlijk wilde ik gewoon brokken oid. Ik was eerst een beetje bang dat dit versneden was met andere stoffen. Heb van vrienden ook gehoord dat dit tegenwoordig ook versneden wordt met (goedkope) mepherdone.. Gelukkig bij gebruik ging ik echt wel lekker en had gewoon lekkere M gevoel de hele nacht. Weten jullie of er ook een goede tester is om het goedje Mepherdone te herkennen?? Ik heb zon test setje maar deze test bijna alle stoffen behalve Mepherdone.. Ik ben benieuwd forumgebruikers.."
"Caps maken....nee doe ze gewoon in een vloeitje en hoppakee......met wat drinken.. Lab brenngen is inderdaad het beste...maar ja dan moet je wachten.... Geen ez testje die mephredone aantoont met kleurjte?? toch maar es ff googlen."
"Dubz zei: Mwah ik heb hier witte kristallen liggen (81%), maar daar wordt ik de laatste tijd ook hangerig van. Ligt soms wel een beetje aan de setting, maar ook niet altijd. Eerst op een rustig thuisfeestje van iemand gedaan, en de hele nacht stuiteren en kletsen als een dolle. Daarentegen pas op een groot techno/tekno feest gedaan, en heb toen uren in een bank gezeten, omdat ik 'te chill' was en geen zin meer had om te dansen. Niet dat daar iets mis mee is, vind lekker zitten en genieten ook prachtig! Klik om te vergroten... Tja bij mij ook hangerig als ik thuis wat van mijn M snoep.. Wel eens in slaap gevallen thuis en werd dan om een uurtje of 4 wakker......Maar op een feest met wat bier erbij op....Losgaaaaaaaan"
"-spaceman- zei: fuck, ik wil dat boek ^ waar dat plaatje van is... geniaal... Klik om te vergroten... Haha wij hebben dat boek op werk....Boek met allerlei verschillende van type mensen met daarbij horende kleding gebruik"
"Ez testertje zou ik zowies altijd in huis hebben als ik jou was. Kan je bij elke smartshop in de grote steden wel krijgen toch?"