Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpschrijven wat je allemaal overkomt

Opschrijven wat je allemaal overkomt

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Uhm... jij gaat terwijl je stoned bent op het drugsforum alles bijhouden zodat je het niet vergeet?

Volgens mij snap je niet echt wat ik bedoel.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik goed stoned ben maak ik allemaal leuke dingen mee. Ik moet lachen om wat mensen doen en wat ze zeggen en zo. Lijkt me voor iedereen wel herkenbaar.

Wat ik altijd jammer vind, is dat ik al die leuke dingen altijd vergeet. Dus heb ik wel eens een papiertje gepakt om al die dingen die er gebeurden op te schrijven.

Ik denk dat ik dat vaker ga doen, en dat ik zodoende een soort stonerdagboekje krijg met al die leuke voorvallen. Dat ik die later nog eens door kan lezen, om er nog eens om te lachen.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
kijk eens bij tripreport :wink:
beetje overbodig dit topic :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
mja, doe ik ook wel is! Helemaal in het begin vond ik het leuk alles op te schrijven wat er in me opkwam! Is leuk zulke dingen na te lezen :grin:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Had ik in het begin van mijn blow tijd, maar nu geniet ik alleen maar en schrijf ik niet meer op wat er gebeurd.. gewoon genieten van het moment en als je geluk hebt herriner je het de volgende dag.. zo niet... steek een jointje op :PXD
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik schrijf ook weleens dingen op, die achteraf ehm, heel ehm 'leerzaam' zijn :P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Baukereg zei:
Uhm... jij gaat terwijl je stoned bent op het drugsforum alles bijhouden zodat je het niet vergeet?

Volgens mij snap je niet echt wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...

sorry had last van een zondagbrakdag gevoel :wink:
maar over dit idee heb ik ook wel eens nagedacht . maar aan de andere kant loop je daar met je stuktje papier en een pen iedereen te beschrijven :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."