Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Imo Ze zouden blij moeten zijn datje werkt, Met of zonder benzo,s en klopt ik neem zelf al jaren benzo,s niet 1 dokter heeft me vertelt niet te autorijden of machines besturen. Of dat het niet langer dan 3 weken mocht gebruiken.. vond dit zelf uit via internet, dus ik denk dat ze jou niks kwalijk kunnen nemen, jij hebt de medicatie genomen die je moest nemen, als ze je geen document hebben uitgeschreven datje niet mag rijden en dergelijke kunnen ze je niet veel maken denkik In ieder geval succes 🤞"
"nausea zei: Broma is echt een lamlegger, kan wel relaxed zijn maar vind pyra toch een stuk meer recreatief. Anderhalf pilletje (met een flinke tolerantie! Laag beginnen als je geen ervaring/tolerantie hebt) en gelijk al je zorgen weg 🥰 Doet me verdomd veel denken aan clonazolam, is eig. m'n tweede keer dat 'k het probeer en vind het zalig. Kan me niets herinneren van die andere keer, toen had ik zo'n try out pack en nam 'k elke dag een andere benzo lol. Zit nu ook in een blackout omdat 'k te veel heb genomen. Kan niet wachten de rest van de avond lekker te chillen, muziekje luisteren, me volvreten en daarna lekker lang slapen! Wel ff in bed gaan liggen alvast dat 'k geen gekke dingen ga doen lol. Zit lekker naar reggae te luisteren, voel me helemaal relaxed Doet me denken aan de combi hasj, clona en kratom. Lekker spul hoor! Broma is ook wel relaxed, maar het is een beetje clona zonder het recreatieve. Punt is: Pyra als je het leuk wilt hebben, broma als je echt niet in slaap kan komen en vroeg op moet haha Klik om te vergroten... Vroeg op moet 😅 Na een paar Bromas staat vroeg niet meer in men agenda"
"Ik heb de indruk dat de kwaliteit zakt vorige week wat pyros, bromas en Deschloroetizolam en pfff wat vielen ze tegen. al had ik niet veel tolerantie meer. zijn er wel nog goeie benoemd bij je weet wel. Fanax lijkt leuk maar duur en dienpoedertjes, iemand daar ervaring mee"