Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jep, zeer geil nu.. MDMA en de hub combi"
"4-HO-MET gister voor het eerst geprobeerd en vond dat écht een fantastische ervaring, misschien is het wat voor je (als je into psychedelica bent)."
"Hoi! Tijdens mijn laatste lsd trip heb ik getokkeld op een akoestische gitaar en dat klonk werkelijk waar prachtig! Nadeel was wel dat ik daar zo van in trance raakte dat ik weinig concentratie had om ‘echt’ iets te componeren/schrijven.. je aandachtsspan is niet helemaal wat het geweest is zeg maar... haha! Wellicht gaat het bij jou beter, veel plezier alvast! En ohja, zoals hierboven al gezegd: pas op met wiet roken, want dat lanceert je linea recta terug naar je piek en dat kan erg heavy zijn! Cheers!"
"Nee nee! Vooral aan de drank en coke gaan vooraf! Neem je halverwege nog een dikke lijn Ket, spreken we je hier nog wel over een paar dagen.. sjongejonge zeg 🙄"
"Zo heftig als jou heb ik het nog niet meegemaakt.. Wel heb ik (afgelopen week) gehad dat ik kramp in mijn maag kreeg van een stress situatie, maar dit veranderde zodra ik naar een andere, rustige kamer ging.. Enigszins vergelijkbaar met jouw situatie wellicht.."
"Hoi allemaal! Zoals sommigen van jullie misschien al hebben gelezen in een andere post van me, staat er over een weekje weer een (1p)-LSD trip op de planning, samen met een vriend. We hebben er heel veel zin, maar dit keer zouden we graag hoger doseren dan de laatste keer. Vorige keer een pellet á 150 ug genomen. Mijn eerste vraag: is het mogelijk om weer een pellet in te nemen, en meteen er achteraan een blotter van 50/100 ug onder je tong te leggen? Iemand ervaringen met op deze manier bij doseren? De tweede en laatste vraag: ik zat zelf te denken om dit keer naar 200/250 ug te gaan, maar hoe verhoudt dit zich op 150 ug? Gaat de trip extreem veel intenser worden? Ik kan er niet veel over vinden op internet. Hoe ervaren jullie dit? Graag jullie mening! Cheers!"
"Hallo allemaal! Ik ben in het bezit van een aantal 1p-LSD pellets á 150 ug/stuk. Morgen staat, samen met een maatje, onze eerste LSD trip op de planning! Ik had hierover enkele vragen: Ik weet dat de ‘postzegels’ onder de tong gelegd dienen te worden voor het beste effect.. maar hoe werkt dit met pellets? Moet ik erop zuigen/kauwen of wat? Ook hebben we het idee opgevat, om in een nabijgelegen stuk bos te gaan wandelen tijdens de trip. Dit zou magisch moeten zijn, maar: hoe is dit qua planning het handigst, denken jullie? Een halfuur/uur na inname er naartoe gaan? Of wachten tot we op de piek zijn? Graag jullie ideeën hierover! We hebben er iig enorm veel zin in! Alvast bedankt!"
"Misschien een wat late reactie op dit zéér interessante draadje maar, ikzelf ben opgevoed als één van Jehovah’s getuigen, dus met grote belangstelling las ik jullie voorgaande reacties en ervaringen daarmee haha! Begrijp me niet verkeerd, ik geloof zeker dat de getuigen in bepaalde opzichten gelijk hebben, namelijk dat ‘oprecht berouw’ van je zonden aan god tot verlossing kan leiden. In tegenstelling tot veel andere religies die er vaak maar op los leven en ‘toch wel in de hemel komen’. Echter heb ik door het gebruik van psychedelica een totaal andere kijk op het leven gekregen, waar ik dankbaar voor ben! Als ‘god dan liefde is’ en wij ‘zondig’ geboren, waarom zouden wij ons dan bij alles wat we doen schuldig of berouwvol moeten voelen? Wij kunnen daar immers niks aan doen? Interessante materie.."
"Niet zo sarcastisch @Solotov nergens voor nodig. Zojuist wel een klein borrelplankje voor mezelf gemaakt, paar kaasjes en worstjes op, ging goed!"
"Excuus @Solotov vatte het verkeerd op denk ik! Gamen is echt fantastisch haha! thanks voor de tip @Flualhamdulillam, heb een flesje water bij de hand, en net dus wat gesnacked, ben benieuwd hoe ik me morgen voel.."