Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat is 2cb? Heb het nooit gedaan. Wil het wel een keer gaan proberen."
"Hallo iedereen, vorig jaar tijdens lowlands had ik een beetje teveel gebruikt. Logisch want het was mijn verjaardag dus voor mij verantwoord . Nu is het zo dat ik toen met blaren in mijn mond thuis kwam. Nu heb ik dus tijdens kingsland in Groningen 1 maal 4mfp gebruikt. Ik wou het wat rustig houden maar ik heb alweer blaren in mijn mond en gevoeligheid op mijn lippen. Iemand die hier ook last van heeft? En waarom gebeurt dit?"
"Wegens ervaring met zere kaken en kapotgebeten lippen hou ik mezelf altijd in de gaten om het juist niet te doen. Dus ik denk dat het daar niet aan ligt."