Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor de kust van Guatemala heeft de politie een geïmproviseerde onderzëer (van staal en glasvezel) onderschept met daarin 10 ton aan cocaïne: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8321677.stm 10 ton! Da's 10.000 kg --> da's 10.000.000 kg cocablaadjes --> da's een shitload geld --> da's heel veel uurtjes productie om tot stand te brengen --> da's een weekendje geen snats op een feestje in huize White Guy... En nu allemaal inhaken! "We all live in a coca submarine, coca submarine, coca submarine.""
"Dan nog... Stel dat deze coke zuiver was, en in de haven voor het gemak voor €30k de kilo weggaat. Dan is de straatwaarde per kilo vele malen hoger dan de hier berekende €47k. Als de eindgebruiker overall het geluk heeft dat de zuiverheid slechts halveert en een gram voor €50,- verkocht wordt kom je alsnog uit op een kleine €100k per kilo, en dus niet de €47k waar hier van uit wordt gegaan (kunt u mij nog volgen?) Ik vraag me dan ook af hoe de berekening van de straatwaarde tot stand komt."
"Blij dat ik net een nieuw paspoort heb, uitstel van executie voor 5 jaar zullen we maar zeggen. Het bevalt me helemaal niks dat een onveroordeelde burger ineens vingerafdrukken (of in de toekomst misschien irisscan) moet achterlaten die in een grote database verdwijnen. Ben zelf nogal op mijn privacy gesteld, en doe daarom bijvoorbeeld ook nooit mee aan acties waarbij je een auto of een reis of whatever kan winnen en daarvoor NAW-gegevens moet achterlaten. Noem me paranoïde (en dat zonder te snuiven ), maar ik vertrouw de uitbreiding van 'big brother' voor geen meter. Je weet per slot van rekening nooit in welke handen jouw informatie valt. Het verbaast me dan ook dat veel mensen het lulkoek-argument 'het is voor je eigen veiligheid' klakkeloos accepteren. Helaas heb je bij de aanvraag van een paspoort geen keuze."
"Vandaag verscheen het DIMS-jaarbericht van het Trimbos-instituut, waarin naar voren komt waar iedereen op DF al tijden steen en been over klaagt: het is sinds de zomer beroerd gesteld met de drugsmarkt. Bij XTC neemt het aantal pillen dat geen MDMA bevat toe van zo'n 5-10% naar 34 % (en dan hebben ze het nog niet eens over de vele slechtgedoseerde pillen). mCPP is de grote vervanger van MDMA. Bij Speed wordt meer en meer caffeïne er doorheen versneden. Terwijl het aandeel amfetamine in pep tot ver onder de 20% dipt, vliegt het aandeel caffeïne omhoog richting de 60%. Lees 't rapport hier: http://trimbos.nl/Downloads/Actueel/DIM ... ht2008.pdf"
"Ook een van de redenen waarom ik mijn laatste pilletje in december 2008 heb gedropt. Goed spul is nog wel te krijgen, maar het kost wel veel meer moeite."
"yeti zei: Dat ik in een ubergeile faun verander, zo'n over the top hitsig gehoornd wezen uit het gevolg van Dyonisus. De rush laadt elk spoortje beschaving van me afglijden. Er raast een wervelstorm door mijn organisme, ... gesocialiseerde artefact ....onderwerpen aan de restricties van de maatschappij. Klik om te vergroten... What he said"
"Nee joh, gewoon doen. Stroboscoopje erbij en het feest kan helemaal beginnen!"
"Porno kijken en sjorren."
"Ben nu even gestopt, omdat er momenteel geen goede bron in de buurt is. Snuiven doe ik graag, maar dan wel alles of niets. Dus met zooi die te versneden is hoef je bij mij niet aan te komen. Het geld is geen probleem, en ik tel tien keer liever 70 euro neer voor een uitstekende gram, dan 40-50 voor een matige. Op zich werkt bovenstaande aardig goed om het gebruik binnen de perken te houden."
"Oom Klaas zei: 't Klinkt van wel, maar zeker weten doe je het nooit. Dumpen en iemand anders zoeken, dit gaat je nog eens gek maken. Klik om te vergroten... Mee eens, heb je meteen tijd voor andere dingen! cursus ABN volgen bijvoorbeeld"