Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiven en snurken

Snuiven en snurken

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vroeger, toen ik nog niet veel drugs gebruikte, had ik nooit last van snurken. Maar sinds ik regelmatig drugs snuif, gebeurt het wel eens dat ik 's nachts begin te ronken :). Weet er iemand of dit komt door het snuiven of beeld ik mij vanalles in? :)

Groeten, soma
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou zal ik je eens wat grappigs vertellen, na een klein jaar coke gebruik ben ik juist minder gaan snurken. Ik zaagde altijd hele bossen om snachts, nu komt dat minder vaak voor, en ook niet meer zo heel hard als eerst.

Maar of dat nou komt omdat ik ben gaan snuiven, of in de zelfde periode ben gaan oefenen met circulaire ademhaling. Dat weet ik zo niet, het schijnt namelijk dat circulaire ademhaling slaap apneu kan verhelpen en waarschijnlijk ook het snurken zou verhelpen.

Maar het kan dus heel goed zijn dat het aan je zelf ligt, en niet aan het snuiven. Ik zou zeggen, stop anders een paar maanden en kijk of het blijft. :beer:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een paar maanden? Ik dacht eerder aan een paar weken :tongueout:. Ben nu al bezig :wink:.

Mss ligt het idd aan mij, ik zal wat opzoeken over die circulaire ademhaling :)
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maareh DrippTone....

Jij was toch al 7 maanden van de sosa af?
Of spreek je nu in de verleden tijd?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Token_White_Guy zei:
Maareh DrippTone....

Jij was toch al 7 maanden van de sosa af?
Of spreek je nu in de verleden tijd?
Klik om te vergroten...

Verleden tijd. :wink: Ben nogsteeds clean van die crap. :grin:

Edit: Maar het snurken is dus altijd nogsteeds minder dan voor die periode. :)
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lol, is het toch nog ergens goed voor geweest!
Ik steek nog wel eens de Waal over voor een biertje, maar dan weet ik in ieder geval dat ik je geen nakkie hoef aan te bieden als ik je tegenkom :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."