Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgende maand 2 nachten Exhale in Antwerpen. Wie zin om te gaan? Amelie Lens en friends."
"Is het doenbaar om via rc vendor sites die je zomaar vindt op het net rc's te bestellen vanuit België en die dan in je brievenbus laten leveren? Bezoek je die websites best anoniem (via een vpn bvb) en/of via een speciale browser? Hoe anoniem worden deze verzonden? Kan je best fake persoonsgegevens ingeven? Kan dat bvb ook in een pakjesautomaat of een bringme box voor een nog discretere levering? Wat met betalingen, hoe betaalt de Belg dit doorgaans? So many questions, en dan begin ik nog niet over wàt je dan zou moeten bestellen"
"Queenir zei: Wat is 4-HO-MET Klik om te vergroten... Google"
"Ben ook wel benieuwd naar Telegram groepen,… misschien ook groepen waar de locals wat bijeenkomen om bvb leuke raves te delen zijn er zo bvb mensen uit Antwerpen die in bepaalde groepen zitten die interessant zijn?"
"Heyhey, binnenkort beginnen de festivalletjes weer en wil duidelijk wat minder alcohol drinken, maar heb dan sowieso een vervangen 'iets' nodig om beetje te vliegen en helemaal los te gaan. Nu die pauzes van sommige seroslurpers zijn dan ook niet ideaal in die gevallen. Zijn er tips of eventueel meerdaagse 'menu-tjes' die jullie gebruiken of hanteren? bvb dag 1 dit, dag 2 dat,... Er ook rekening mee houden dat een maand later het volgende feest te wachten staat"
"Ulixes zei: Ik drink veel water, eet fruit en proteïnerepen. Snoep voor de snelle carbs… of wil je per se drugs 😛 Klik om te vergroten... not amused"
"Zijn er mensen die (willen) gaan? Ik vind momenteel geen companie. Iedereen die ik ken heeft andere plannen, kinderen, werk, op reis, excuses, blablabla,... Zou leuk zijn mochten er mensen gaan die open staan voor extra volk"
"Iemand die naar Extrema Noir gaat dit weekend?"
"Ik hoop dat dit binnen de grenzen ligt maar ik sta op t punt een dealtje te doen met een gast op Telegram die op zijn kanaal +8k volgers heeft. Hij stelt voor om via dhl mobile lockers te werken en verpakt alles vacuüm en in speelgoed verpakkingen. Ook betalingen via bitcoin of Revolut. (heb nog steeds geen naam genoemd 🤞) Klinkt dat wat ligit? Problem is dat ik weinig tot geen connecties heb in dagelijks leven, maar ben comazuipen zooooo beu 🤣."
"Koop gewoon op darkweb Klik om te vergroten... Hoe begin je daar aan,... ok ik heb tor browser en een vpn verbinding, maar where the fuck do I begin"