Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Ik zou je graag willen helpen ben zelf een actief gebruiker geweest en extreem zoals jou. Helaas ken ik je klachten niet en nooit van gehoord. Is het misschien een hoge bloeddruk wat toeneemt met ritalin of speed gebruik. Ghb verlaagt de bloeddruk enn of een vorm van hyperventilatie stressklachten? Ghb werkt verlammend en bloeddrukverlagend dus twee redenen waarom het zou kunnen werken. Misschien moet je niet googlen naar bijwerkingen van de drugs maar pure lichamelijke klachten. Er zijn zoveel soorten aandoeningen en ziektes die we niet kennen maar wel bestaan en te vinden zijn. Vraag je huisarts, een verslavingsarts en anders een second opinion. Maar blijf aub van de zooi af!! Het beste een ex gebruiker, Tirzana"
"Ik sprak net met iemand over jouw klachten en diegene heeft ernstige hyperventilatie gehad wat overeen komt met jouw klachten. Dit is haar advies; Je moet je buik uit zetten, dus niet inhouden haal adem ongeveer 6 tellen. En adem met de buik intrekkend 8 keer door de mond uitblazen. Doe dat een paar keer dan zakt het. Met het wijze advies van mijn moeders.. Proberen waard. Ghb werkt ook tegen stress dus het is erg logisch dat het dempt maar ikzelf heb een ernstige verslaving van ghb achter de rug dus ik wil je het ook echt afraden. Ik hoop echt dat het je lukt. Heel veel sterkte om ervan af te blijven. Een diazepam of oxazepam of lorazepam kan zeker geen kwaad wanneer je er last van krijgt.. Groetjes Tirzana"
"Hallo, Ik ben tirzana en jarenlang aan ghb verslaafd geweest en gebruikte wel per uur twee dopjes.ik heb ernstige angstklachten ermee onder drukt maar bij afkick erg angstig geweest en depressief. Nog steeds na drie jaar ben ik depressief. Ook ben ik ernstig psychotisch geweest en heb al drie jaar stemmen in mijn hoofd. Een echte hel. Ik weet hoe moeilijk het is om te stoppen maar je voelt je uiteindelijk beter. De angstklachten gaan weg en depressie valt te overzien. En geen woedeaanvallen of sexuele uitspattingen meer. Ziekenhuistoestanden. Doodsangsten vanwege hartritmestoornissen. Stuipen. Ik ben daar vanaf. Ben ook maanden manisch geweest en combineerde het met speed en sliep niet of ik moest mezelf overdrogeren en in coma gooien om even te rusten. Blijkbaar ben ik zo'n geval waarbij je hersenen kortsluiting kunnen maken want ben al drie jaar psychotisch met stemmen. Daar moet ik mee leren leven en het is een zware dobber. Ik heb een jaar op Novadic Kentron gezeten waarbij ik uitstekend behandeld ben en hun echt aan kan bevelen bij je. Ik ben wel teruggevallen maar mijn persoonlijkheid verandert zo erg van ghb dat ook de politie geen raad meer met me wist. Ik was een zak met botjes en was er anders niet meer geweest. Ik ben er nu sinds mei vanaf en heb erg veel last van die stemmen. Ziekenhuis in Utrecht heeft me met hersen behandeling ook niet kunnen helpen. Wees geprezen dat je dit nog niet hebt. Vraag anti depressiva maar je weet dat ghb alleen sporalisch leuk is en niet als verslaving. Ik maakte het zelf en gebruikte zoveel ik maar wou. Heb er nu de schade van. Het word wel beter maar des te langer je het hebt gebruikt des te langer het duurt alles weer herstelt is in de hersenen en depressieve gevoelens ervaren kunnen worden. Maar bedenk dat ghb na lang gebruik ook geen goed meer doet je hebt het nodig je niet angstig of ... te voelen!! en als je zo verslaafd bent als ik en ook ik gebruikte coke speed ketamine alcohol etc, ghb maakt je gek en kapot en het word je dood als je het blijft nemen. Ook mijn tolerantie was enorm hoog. Maar het hoeft maar 1 keer verkeerd te gaan. De depressie zal denk ik wel over gaan. Nachtmerries of angstklachten bij mij wel.. Vraag een psychiater om handvatten of een verslavingsarts.. Ik hoop dat je je nu niet de enige voelt en het je iets geholpen heeft.. Het beste ermee!!"
"Hallo, ik ben Tirzana en heb een jarenlange GHB verslaving achter de rug. Ik herken dan ook je klachten van die spelden alsof je zenuwen weer tot actie of leven proberen te komen, kleine steken bij mij overal op het lichaam en een heel eng en naar gevoel is het wat mij voornamelijk overkwam als de gHB uitwerkte. Geen reden er niet mee te stoppen maar eng is het wel. Ik weet niet of het kwaad kan. Ik denk omdat gHB zo je lichaam verlamt je zenuwen ook verlammen en weer tot leven komen denk ik. Ik heb een jaar op Novadic Kentron gezeten in vught en beter kan je ze niet hebben. Je zult elke drie uur een dosis van ongeveer vijftien milliliter krijgen ook snachts en dat word in ongeveer twee weken rustig afgebouwd. Het zijn echte specialisten met passie voor hun werk. en een goed omgeving bieden met verpleegkundigen psychiaters en huisartsen en psychologen. Ze hebben ook echt begrip en respect voor je. Novadic staat ook hoog aangeschreven. Ik heb helaas een ernstige psychose en al drie jaar stemmen in mijn hoofd over gehouden aan de GHB. Ik hoop dat je je nu niet meer alleen voelt in je klachten en je niet zorgen maakt om Novadic, ze geven therapien natrajecten zorg. Alles. En ik loop mijn leven lang al bij de hulpverlening waar ik niet zo tevreden over ben geweest. Ik wens je veel sterkte. En onthou; Je moet het zelf willen anders val je vanzelf weer terug. Verwacht depressieve gevoelens en angstklachten. Vraag gerust hun om hulp en wees eerlijk dat waarderen ze en heb je alle vrijheden en vertrouwen om er nog wat gezelligs van te maken. Je leert ook anderen kennen en het is vrij intiem contact. Wees eerlijk over je gebruik ook al val je eens terug en doe het omdat het nodig is. Voor jezelf. GHB is alleen sporalisch leuk anders ben je alleen maar afhankelijk van de drugs je normaal te voelen.. Ik was ook manisch had stuipen en slapeloosheid voor maanden. Ik was er anders niet meer geweest.. Ik hoop dat ik je geholpen heb en mail me gerust.. [email protected]"
"Hallo, Ik heb zelf een ghb verslaving gehad en je hebt wel gelijk hoor laat die lullo's maar lullen.. Het gaat er niet om dat je out gaat van de ghb. Ghb zelf veroorzaakt bij langdurig gebruik slapeloosheid. Dit weet ik uit ervaring. Ik heb maanden niet geslapen en moest wel overdoseren om een paar uur in de week rust te kunnen pakken. Moest mezelf in coma gooien. Ik ben er niet trots op. Ik ben sinds mei er helemaal vanaf en wil het nooit meer. Ik heb ernstige schade aan de drugs overgehouden. Maar het veroorzaakte bij mij ook dat ik manisch werd en daarna flink psychotisch.. Zoek aub hulp bij het afkicken ze zijn er gespecialiceerd in en ze bouwen het voor je af.. Novadic Kentron staat hoog aangeschreven, ben ik geweest en heeft me erg veel laten inzien. Ze behandelen je met respect begrip en alle kennis en zorg die je wensen kan. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.. Tirzana"
"Ghb en ketamine verlammen allebei maar de meest bekendste drug die bij party's als verkrachtingsdrugs word gebruikt en in je drankje gegooid is indd GHB. En dat gooien ze in je alcohol en kan out gaan een comateuze toestand veroorzaken. Groetjes ex gebruiker. Tirzana"