#1
Ben 25 jaar nu en gebruik drugs vanaf mijn 12e, ben op de 12 begonnen met blowen en alcohol. Op mijn 15e met xtc en speed en ben dat na een half jaar bijna dagelijks gaan doen op school thuis op het werk. Deed dat omdat ik voor het eerst mee kon doen met de rest omdat de add niet meer in de weg zat. Toen had ik die diagnose nog niet dus was het zelfmedicatie. Ben een paar keer gedwongen en vrijwillig opgenomen maar daar gaat het nu niet om, ik kreeg vanaf me 19e na zwaar vervuilde amfetamine te hebben gebruikt meerdere malen, want de cravings toen waren een hel en gaf er altijd aan toe en had even geen goed adres dus ik pakte die vervuilde troep als alternatief.. Spijt heb ik tot de dag van vandaag want na een paar dagen kreeg ik een brandend gevoel op de borst, en een drukkend gevoel, hyperventilatie en gespannen spieren. Maar toen ik daarna weer gewone goeie pep had werd ik evengoed bij hoge dosisen ook gewoon ziek zoals ik hierboven benoem. Nam vanaf mijn 19e ook soms een benzodiazepine bij het snuiven, na een tijdje merkte ik dat de benzo's de klachten deden onderdrukken.. Dus ik weer vol aan de pep icm met benzo's, mijn psychiater heeft dit ook bevestigd dat een benzodiazepine de schade beperkt als je snuift. Maar na een tijd kwamen de klachten door de pammetjes heen dus ben gaan drinken om ze te versterken. Dit is twee jaar goed gegaan en toen ben ik gedwongen opgenomen omdat ik alleen nog maar snoof drink en valium slikte.. Maar de laatste twee kwamen door de hartklachten, na de opname ben ik redelijk stabiel gebleven tot ik weer een keer pervetine had gekocht, ging net zo hard als toen ik nog jong was en ben weer vol erop gegaan icm met tranxene en heroine. Dit ging zo 3 weken totdat ik volledig uitgeput weer ben opgenomen. Daarna begon ik steeds meer heroine te gebruiken naast de speed tot ik ben gestopt met speed gebruiken en heroine belangerijker werd. Maar had ik geen lichamelijke klachten gehad dan was ik nooit gestopt geweest.
Wat ik nu wil vragen is of meer mensen de klachten kennen die ik omschrijf, ze komen bij mij al vanaf 10mg ritalin, het voelt alsof mijn bloedvaten branden en samentrekken, hetzelfde geld voor de spieren en de longen. Als ik een benzo/opiaat/ghb pak zijn deze klachten weg. Ken iemand deze klachten icm met het gebruik van uppers.. Kan er bijna niks over vinden terwijl ik niet kan geloven dat ik dit als enige heb..
Wat ik nu wil vragen is of meer mensen de klachten kennen die ik omschrijf, ze komen bij mij al vanaf 10mg ritalin, het voelt alsof mijn bloedvaten branden en samentrekken, hetzelfde geld voor de spieren en de longen. Als ik een benzo/opiaat/ghb pak zijn deze klachten weg. Ken iemand deze klachten icm met het gebruik van uppers.. Kan er bijna niks over vinden terwijl ik niet kan geloven dat ik dit als enige heb..