Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CuriousExplorer zei: Zeg dan gewoon swingsessie. Dat versta ik wel. π Klik om te vergroten... nee, want wij swingen niet lol.. enkel ik en mn partner"
"Monty zei: Ja die snapt het haha Klik om te vergroten... Had ik ook... 3jr geleden deed het helemaal niets.... en nu ππ"
"Zijn ondertussen enkele uren verder... aan het studeren geslagen... wel lichte hoofdpijn? En mijn maag die opslaat precies zelfde Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen"
"Neo-Shulginist zei: Oh wacht, het was andersom. Eerst een halve xtc-pil en later nog MDMA-kristallen. Een halve xtc-pil met 180-200 milligram per pil, waarin dus in werkelijkheid ergens tussen de 100 en 120 milligram MDMA-kristal in zat. De volgende dag 120 milligram MDMA-kristal bijgepakt. Klik om te vergroten... 24u later, zelfs meer 26u Neo-Shulginist zei: Dat laatste is dan een beetje een ingewikkelde rekensom omdat het 48 uur duurt voordat MDMA uit het bloed is, maar hoeveel zit er dan nog in het bloed van de avond ervoor? Dat is lastig gedoe met de maximale concentratie (Cmax) enzo daarmee spelen allerlei andere factoren een rol. Ik weet dat voorlichtingsorganisaties vaak 1-1,5 milligram per kilogram lichaamsgewicht adviseren. Die standaard is met nattevingerwerk gebaseerd op dierproeven. Zelf denk ik dat de klinische onderzoeken van MAPS een betere leidraad vormen voor de dosering. Zij houden de dosering gewoon in absolute aantallen. Dus mensen krijgen bijvoorbeeld 80 tot 120 millgram MDMA-kristal: een gestandaardiseerde dosering. Ik zou ervoor pleiten om de maximale dosering van 80 - 140 milligram aan te houden en de rekensom te bewaren voor het omrekenen van MDMA-base (uit geteste xtc-pillen) naar MDMA-kristal (wat het daadwerkelijk weegt). Klik om te vergroten... Denk dat onze doseringen veel lager waren dan we gewoon zijn (als we uitgaan nemen we hogere dosering) volgens mij is het dus echt wel de setting die het deed. Ook over gebabbeld met vriend en die zei hetzelfde. Wij hadden er gewoon teveel v verwacht ook"
"Neo-Shulginist zei: Ja verwachting speelt uiteraard een grote rol. Klik om te vergroten... Had vd love drug wa meer love verwacht π nuja, als we nog eens mogen uitgaan zeker lol"
"Het is toegekomen... 3grammetjes verse pep... netjes weggeborgen... tot het begon te dagen..... zou ik het toch niet eens proberen.... mij er eerst op voorbereiden , naar de winkel, voldoende eten ingeslaan voor enkele dagen, zo blijft wagen mooi staan (dont drink/drugs and drive e π) De avond valt, ik heb 0,35g klaargelegd( en afgewogen!) in 4lijntjes... Eerst boterham eten met wat eiwitrijk beleg en sla enzo... You know... 18.30 1e lijntje: op het oog het kleinste. (Hoewel ik op het ook gelijk probeerde maar hey, zijn op zich kleine hoeveelheden) 19u... ik voel niets speciaals, lig rustig tv te kijken.... raar had gelezen dat het na 15min (nasaal..) toch zou moeten beginnen werken... ik bekijk het nog even.. 19.30.. nog steeds niets... 2e lijntje dan maar. Na maximum 10min voel ik het... benen wat onrustig, mijn kaken gloeien en ja, pols van 120.... ik ga rustig buiten eentje roken in de tuin. vind het best prettig gevoel. 20.30. ik ga een bad nemen. Lekker heet. Het stromende water op mijn been voelt zalig. Ik geniet.. voel me niet hyper Ofzo integendeel... rustig, opvallend: kan me enorm op 1 iets focussen (heb 35min naar het stromende water op mijn been liggen kijken π) 21.30 nog steeds in bad... lijntje bijnemen... zelfde effect of bij het tweede lijntje... maar nu slaat mijn hart rond de 66-70... ok π€·π»ββοΈ Ook goed voor mij. Begin wel wat hitsig te worden ππ€€ vrouw + bad is nog altijd 1+1=2... meiden, jullie snappen me wel π uit gewoonte even een popper erbij... amai deze sloeg in... zalig!!!! ππ 22.30 nog steeds in bad... laatste lijntje genomen... bad terug met warm water bijvullen... (nog een geluk dat dit de eerste keer is dat ik zolang in bad lig...) even word ik overweldigd... alsof ik xtc zou genomen hebben en een wave ff te wordt... maar als snel lukt het me dit om te slaan met muziek... 23.45 oh help, Ik lig nog steeds in bad... het voelt zo goed... slapen zal nog niet voor dadelijk zijn.... gelukkig vorige nacht een heel goede nachtrust gehad. het zal leren worden na mijn bad. Benieuwd hoe dat me bevallen zal. Maar zoals ik momenteel kan focussen π€π»π€π»π€π» Wat ik vreemd vind: - ik voel me chill en totaal niet opgejaagd - ogen/pupillen bleven/blijven normaal: EDIT keek om 5u id spiegel... πππ€« - wel snelle switch tussen warm en koud hebben zo dit was het denk ik... hoe de nacht verder verloopt post ik dan wel in de comments π"
"Spyro zei: Lijkt me heerlijk in bad met speed op! Helaas geen bad hier haha. Mijn pupillen worden ook niet groot van speed. (Tenzij ik Γ©cht veel snuif en doorhaal) dan zie je het wel. Geniet ervan! Klik om te vergroten... Ben benieuwd of ik ga kunnen blokken π of nog beter, Uit bad geraak ππ"
"Vriend stuurde enkele liedjes door, voel nu zalige tintelingen over hele lichaam π Still in bath tho π€£"
"Spyro zei: Hahaha, ik krijg sowieso tintels en kriebels als ik speed gebruik. Vooral op mβn hoofd en nek. Ga je doorhalen of wil je nog wel iets van slaap meepakken? Klik om te vergroten... Geen idee, zie wel hoe ik me voel... zolang tegen zaterdag alles uit mn speeksel is ist goe π"
"C-Man zei: Hadden ze tand volledig moeten vervangen had het me rond de 1700 euro gekost... Klik om te vergroten... Ja bij ons is dat idd pokkeduur... tandverzekering!"