Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik drugs (coke en 3mmc en soms speed) om me eens goed te kunnen ontspannen. Ik ben fier dat ik echt maar om de maand een keertje snuif of slik. Of soms zelfs om de twee maanden. Meer mag en zal het niet worden. Het doet me goed, al jaren. Ooit zal ik ermee misschien definitief stoppen, maar heb nog nooit enige nadelen ondervonden. Ik neem ook enkel drugs wanneer ik weet dat ik de dag erna kan rusten. Ik plan dat in. Voilà, zou wil ik het houden. Fijne week iedereen!"
"Goed eten. Genoeg glijmiddel klaarleggen. Laptop staat in de badkamer. Genoeg flessen water, En dan beginnen maar!"
"Larziy zei: Vanavond deze combo geprobeerd, het beviel goed! zijn er meer mensen hier bekend mee? Klik om te vergroten... Ja hoor! Ik! Goede combo!"
"Raver zei: Je kunt misschien denken dat het meevalt. Maar het is een onnodige belasting op je lichaam en receptoren. Klik om te vergroten... Merci hoor. Ikzelf doe meestal het ene of het andere. Heel zelden de combo. Ik dank je voor je advies. Lief!"
"Larziy zei: Ik denk dat het meevalt. Ik heb niet het gevoel dat het elkaar tegenwerkt maar voel juist dat het elkaar versterkt. Klik om te vergroten... Inderdaad! Is bij mij ook zo!"
"XMR zei: 4-mmc is heel erg vergelijkbaar met 3-mmc, het voelt alleen iets waziger en euforischer. Je kunt het net als 3-mmc blijven herdoseren, maar de kater is niet mals als je te lang door blijft gaan. Klik om te vergroten... Ben het helemaal met jou eens. Ik verkies 3mmc. En een kater had ik er nog nooit van. Ik slaap zelf goed bazen lange sessie, wat ik bij coke of andere spullen nooit kon. 4mmc voelt inderdaad waziger."
"Kordie zei: Ik gebruik zelden nog. Harddrugs, muw alcohol, niet in huis. Wel wat RC's. Ik gebruikte ooit veel. Echt voor de fun. Met maten. Waren prachtige weekenden. Nu heb ik ptss door mijn werk. Volg een zwaar traject. Het helpt maar kost veel. Middelen kan dan echt ff een ontsnapping zijn. Zelfmedicatie dus Klik om te vergroten... Ken ik. Vroeger ook veel genomen en fijne avonden gehad. Ondertussen enkel af en toe, maar dan geniet ik er dubbel van, zoals nu...."
"atilla zei: hallo ik heb in het verleden x aantal keren coke gebruikt en mijn geiligheid kwam als een beest naar boven! , maar ik hoorde van iemand dat dit met speed nog iets heftiger is, is dat echt zo? kan je je nog geiler voelen met speed? graag hoor ik iemand die dit mij kan vertellen. bedankt alvast 🙏🏼 en is de kater trouwens nog iets heftiger dan met coke? dat zijn mijn 2 vragen Klik om te vergroten... Wel, wanneer ik coke neem, word ik ook een beest. Mijn beste kameraad neemt dan weer speed, wanneer we samen chillen. Dus, verschillend van persoon tot persoon...."
"Frenk070 zei: Ghb en 3mmc voor komend chemseks weekend ... Klik om te vergroten... Lekker he! Net goed bezig! !"
"Bengozy zei: Beste DF'ers, Ik zie best vaak hier mensen met regelmaat dezelfde drugs consumeren. Hebben jullie dan vaak wat in huis? Of haal je dan altijd bij als je wat wilt halen? Ik heb expres nooit drugs in huis, want mocht er bij mij een aantal biertjes inzitten dan lijkt opeens een nakkie nemen een fantastisch idee en lig ik er 3 dagen later weer gesmolten bij. Hoe doen jullie dat? Discipline? Kleine hoeveelheden? Let me know! Klik om te vergroten... Ik bestel per keer. Anders zou ik te lang aan een stuk gebruiken, wanneer ik grotere hoeveelheden zou bestellen. Wat ik in huis heb, “moet” in een ruk weg.."