Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het een beetje triest als je een half stripje Ritalin gaat gebruiken om wakker te blijven of om hem proberen te spacen. Als je dan echt zo graag wakker wilt blijven of als je hem wilt spacen gebruik dan iets anders"
"Dus het was een zonnige dag een goede dag dus voor een festival wat deels buiten was en ik was met een paar vrienden waarvan één ook XTC ging gebruiken. Ik had 8 gele spookjes gehaald, 5 voor mezelf en 4 voor die vriend. Rond een uur of 4 had ik me eerst gehad en daar ging ik al aardig hard van maar dit werkte al heel snel uit. Daarom maar snel nog een halve genomen en steeds maar halvjes aangehouden die avond. Tot op een gegeven moment rond een uur of 11 uur s'avonds alles op was en ik ging nog steeds knetter hard en de hele avond lekker van de muziek genoten. Maar ik wou eigenlijk nog wel een pil dus ik had nog een witte speaker gekocht en daar een halve van gehad. Maar toen rond kwart voor 12 had ik steeds het gevoel dan ik de hele tijd even out ging. Ik ging helemaal op in de muziek en me vrienden die riepen me naam maar ik had helemaal niks door. Toen tikten ze me aan en reageerde ik wel. Ik voelde me echt niet goed en de hele muziek en stemmen vervormden ook helemaal. Ik trok het echt niet meer en toen ben ik maar samen met me vrienden naar huis gegaan. Ik was op de fiets dus ik moest nog naar huis fietsen maar ook toen viel ik steeds een beetje weg. Tot één keer toen duurde het net iets langer en toen schrok ik heel erg en werd eigenlijk weer wakker. Uiteindelijk wel veilig thuis gekomen gelukkig. Heeft iemand enig idee wat er met mij gebeurde op een gegeven moment?"
"Haha gaaf om zoon report te lezen uit Groningen klinkt als een hele geslaagde avond^^. Waar was je geweest in Groningen? Zelf ga ik vaak naar de Kokomo te fijn als je een pil hebt gehad(ook zonder pil natuurlijk):P Het brak zijn is alleen een nadeel maarja dat heb je ook van drank als je een avondje helemaal naar de kloten gaat Dat dromerige gevoel en dat muziek en dat muziek nog steeds chill is ken ik ook wel en zeker na de eerste keer weet niet waardoor dat komt omdat de MDMA uit de XTC volgens mij niet heel lang in je bloed blijft en helemaal niet als je maar 1 pil hebt gehad. Ik zou trouwens niet zo snel weer een pil nemen want het effect van de pil is dan een stuk minder je kan beter een maandje of 2 maanden wachten en dat is ook beter voor je lichaam. Wat je ook kan krijgen is als je zo snel weer een pil neemt dat je bijvoorbeeld de week daar na weer uit gaat en dan denkt:'hmm met een pil zou het zoo veel chiller zijn' dat moet je een beetje voorkomen door het niet te vaak achter elkaar te doen:P Maar anyway hoop dat je een fijne verjaardag hebt vrijdag alvast gefeliciteerd! greetzz."
"Weet niet hoelang het in je bloed blijft maar ik heb ook wel eens gehad dat ik op een zaterdag tijdens het uitgaan wat heb gehad en dat ik me de volgende dag nog steeds een beetje euforisch voelde. Na mijn eerste keer kwam ik maandag ook op me werk en was ik zelfs nog een beetje vaag. Verder zal het nooit meer zo zijn als de eerste keer Xtc hoeveel je ook gebruikt en hoelang je al niet meer hebt gebruikt. Ik neem ook altijd op feesten Xtc omdat dat het feest toch even tot een hoger niveau brengt en het nog leuker maakt. Ik ben ook naar Mysteryland geweest wat was dat een gaaf feest zeg! Leuk om daar dan een kleine trip report over te lezen"
"Ik ben door deze trip in ieder geval wel veel voorzichtiger geworden met drugs en de overdosis MDMA zou waarschijnlijk de boosdoener zijn geweest van het vreemde gevoel en het wegvallen die avond."
"Ja ik heb me ook voor genomen nooit weer zoveel te gebruiken."
"Met het out gaan bedoelde ik flauw vallen want ik had echt het gevoel dat ik gewoon in zou kunnen storten en dat ik wakker zou worden in een ambulance of ziekenhuis. Niet te best in ieder geval"
"Hallo allemaal, Ik ga ongeveer maandelijks naar een hardstyle/techno feestje waar ik dan XTC gebruik. Over de hele avond gebruik ik dan ongeveer 2 pillen(vaak rond de 200mg). Eerst neem ik vaak een halve en neem dan steeds kwartjes bij. Maar ik merk de laatste tijd dat aan het einde van zoon feest ongeveer na 6 uur, ik een vreemd gevoel krijg dat ik een beetje depersonaliseer en alles een droom is. Eén avond was het zelfs zo erg dat ik me een beetje begon af te vragen waar is was en of alles nog wel echt was. Dit gevoel duurde ongeveer de hele avond nog en om weer even te realiseren dat het wel echt was raakte ik dan even een vriend aan. Mijn vraag is daarom: Komt dit gewoon doordat ik teveel MDMA binnen heb gekregen over de hele avond of is het iets anders? Verder vroeg ik me af hoelang zorgt MDMA voor dat euforische gevoel op een avond dus hoelang duurt het voordat je serotonine op is? Zelf heb ik ervaren dat dit ongeveer 5 uur bij mij is. Alvast bedankt!"
"Als ik de hele avond ongeveer hard wil gaan heb ik inderdaad ongeveer 2 pillen nodig. Ik wist niet dat 200mg op een avond al aan de hoge kant was. De eerste keer dat ik XTC gebruikte (ongeveer anderhalf jaar geleden) had ik wel genoeg aan een hele pil van ongeveer 180mg. Keren daarna pakte ik al wel snel ook 2 pillen op een avond maar toen deed ik het ook om de week wat ik dus nu al een jaar absoluut niet meer doe. Verder ga ik eigenlijk nooit zonder XTC naar feestjes toe omdat de verleiding dan toch weer te groot wordt om toch even een pilletje te gebruiken omdat dat zulke feestjes toch veel leuker maakt. Vandaar dat ik met me zelf heb afgesproken het alleen nog met feestjes te gebruiken eens per maand of 2 maand en verder nooit meer tijdens het uitgaan te gebruiken. Ik was afgelopen koninginnennacht wel op een hardstyle feestje waar ik niks heb gebruikt maar toen heb ik dit gevoel niet ervaren gelukkig."
"Heb zaterdag blauwe Superman's gehad wauw zeg wat ben ik daar hard van gegaan!"