Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin

Ritalin

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb tijdje geleden van vriend met adhd stripje ritalin pilletjes gekregen. Zitten e volgens mij 10 in. Heb gesplit met vriend van me. Om 1400 slikten we halfje. 10 min later nog halfje. Kreeg k een beetje een stoned gevoel. Maar was na 10-15 minuten weer weg. Om 1500 snoven we beide een hele. Weer stoned gevoel. Daarna deden we de pillen aantal uur niet meer. We gingen naar mijn huis, hij bleef ook 'tukken'. We gingen Avond eten, paar films downloaden en we snoven er nog 1 rond 01:00 toen we beetje moe begonnen te worden. We deden er elk uur 1 tot 4 uur toen was het op. Ik heb geen space ervaren. Dan had ik ze misschien allemaal tegelijk moeten doen. maar wel dat ik erdoor wakker bleef. Volgende dag wilde ik weer zo'n pilletje, gelukkig was die vriend op vakantie. Anders had ik weer genomen en was ik nu aan facking RITALIN verslaafd... -_- maar enige waar ik nu aan vast zit is roken :| dus kan erger
T
TichorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het een beetje triest als je een half stripje Ritalin gaat gebruiken om wakker te blijven of om hem proberen te spacen. Als je dan echt zo graag wakker wilt blijven of als je hem wilt spacen gebruik dan iets anders :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."