Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goede coke kom je vast wel een keer tegen. Heb verschillende voorbij zien komen en de ene keer was het goed en de andere keer niks. Van zachte poeder volkjes tot harde brokjes de ene keer gelig en de andere keer wit met kristalletjes. Al blijft het vaak tegenvallen althans dat is mijn ervaring. Op een of andere manier word er veel mee gesjoemeld. Heb je een goed adresje en kom je een paar keer terug vanwege je goede ervaring krijg je ook daar weer crap. Kan je weer opzoek naar een nieuw adres. Verder zou ik je xtc (MDMA) kunnen aanraden voor een wauw gevoel wat zeker een paar uur aanhoud. Denk dat de meeste mensen dat wel kunnen beamen. Geloof op het moment ook veel kwaliteits spul in omloop. In pil of kristal/poeder vorm."
"Wat is een goede dosis om lekker te gaan? Wat zou het mogen kosten? Er word 50 E gevraagd voor n gram. Wat is het grootste verschil met normale speed? Of is het hetzelfde maar veel sterker? Heb wel eens een puntje geprobeerd maar was misschien iets te voorzichtig... Hoor graag wat ervaringen"
"Zou heel graag eens MDA doen. Maar ben het in 10 jaar nog niet tegen gekomen. T schijnt weinig tot niet geproduceerd te worden. Waarom niet"