Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen! ik heb afgelopen donderdag een ANL van Klangkuenstler gehad waarbij ik capsules met 3mmc nam. Ik had 7 capsules mee en per capsule was het ongeveer 100mg. Om het uur nam ik een capsule want het feest was zo’n 7.5 uur. Nu heb ik de afgelopen 2 dagen wat last van kortademigheid, (Goed diep inademen en uitademen lukt gewoon makkelijk en ook geen pijn op de borst of wat anders maar ik denk dat ik mijn Borstkas heb verrekt of iets dergelijks. Morgen heb ik mijn laatste ADE feest en wil nogmaals aan de 3m. Ik heb geen pijn maar merk wel dat ik wat kortademiger ben dan anders. Mensen die dit ook een x hebben gehad? Of dat het misschien wat bekender klinkt?"
"scheplepel zei: Ja ik heb dat ook wel vaker de dag erna heb ik dan last van dat me hart heel snel klopt waardoor ik snel buiten adem ben en ademen gaat dan ook wel een beetje moeilijk maar dat gaat weg na iets van 2 of 3 dagen in mijn geval Klik om te vergroten... De pijn in mn borstkas en keel zijn indd veel minder geworden naarmate de dagen, en klopt inderdaad wat je zegt, hartkloppingen en sneller kloppend hart heb ik ook nog 1/2 dagen last van na gebruik,"
"Dag mensen! ik heb een vraag, merk je echt een verschil tussen 2mmc en 3mmc? een vriend van mij koopt 3mmc (zegt de dealer) op een vrij lage prijs per gram wat ik al een raar vind voor 3m. Ik zelf kocht 3m voor de standaard prijs bij een andere dealer. Klopt het dat 3m je meer Euforie en nog meer energie geeft dan 2m want volgens mij merk ik dat verschil zelf wel? ik gebruik om de 1.5 maand. Daarnaast wil ik graag weten of je echt het verschil tussen beide kan merken/voelen? Omdat ik de prijs van de zogenaamde 3m van mijn vriend wel erg laag vind trek ik mijn twijfels. Ik snap natuurlijk dat je het kan laten testen om het uit te sluiten, maar ik wilde eerst een Topic hier overmaken van het verschil tussen 2m en 3m en de prijsverhouding van de zogenaamde 3m? Groetjes!"
"HappyMind zei: Prijzen noemen mag niet op DF dus ik zou je post even aanpassen. 3-MMC is inmiddels een verzamelnaam waaronder andere substanties worden verkocht. Het is nog maar weinig echt 3-MMC. Ik heb 2-MMC nog nooit gebruikt maar hoe ik het lees op DF, zou er zeker een verschil merkbaar moeten zijn aangezien 2-MMC vrij lafjes is Klik om te vergroten... Bedankt voor je bericht, hij is aangepast! Oké bedankt"
"Dag mensen! Dit is mijn eerste vraag op dit Forum, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb vanavond een nachtfeest (Techno) en wil 3mmc gebruiken. Ik ben erg verkouden en heb keelpijn. Ik wil de 3mmc gebruiken in capsules, ook omdat ik nu verkouden ben en ik het niet chill vind om te snuiven wil ik het oraal nemen. Nu vraag ik me af of de 3mmc kwaad kan met de verkoudheid en de keelpijn, ik voel me op dit moment niet fit en ben erg benieuwd of de 3m me er doorheen gaat slepen de nacht door?"
"CuriousExplorer zei: Nachtfeest skippen geen optie? Er komen nog dagen. Klik om te vergroten... ben een groot fan van deze techno Artiest & dan doe je der wel is meer voor om toch te kunnen gaan.. merk nu aan me lichaam dat het inderdaad niet verstandig was om te gaan haha, maar het was het waard!"
"Hallo! ik ben 22 jaar en heb op mijn 21 in Augustus vorig jaar een diep veneuze trombose gehad in mijn rechterkuit. Nooit een oorzaak gevonden, voor de rest voetbalde ik 4x per week en daarnaast ging ik naar de sportschool. Nu is mijn vraag, kan ik 3mmc gebruiken met bloedverdunners? Omdat er nooit een oorzaak is gevonden van de Trombose en ik op een jonge leeftijd dit dus heb gekregen, stond het ziekenhuis ook voor een raadsel. Ik gebruikte voor de trombose wel is xtc of 3mmc maar dit was bijvoorbeeld elke 2 maanden wel is een keer. Iemand die mij kan helpen of 3mmc met bloedverdunners zou kunnen? En of dit bijvoorbeeld sneller inkickt? Ik heb ooit gehoord van een arts dat de kans nihil is dat je nogmaals trombose kan krijgen met bloedverdunners."
"Hoi, Ik heb gister tijdens een ADE feest 3mmc in capsules genomen zo’n 100mg per capsule had er 8 mee. Nu heb ik vandaag last van een verkramping borstkas, dus een wat lastigere ademhaling, daarnaast heb ik ook last in mn nek, soort spierpijn achtig, en met slikken voelt het net of ik keelpijn heb. 2 andere vrienden hebben hetzelfde gehad, 1 heb ook last van zijn borstkas de ander heeft nergens last van. Iemand die hier ervaring mee heb gehad? Ik betwijfel of het echt 3m was, maar andere teringzooi, ik ga het ook laten testen voor de zekerheid. Ik hoor het wel !"
"Nee dit heb helaas niks met verkouden te maken haha.. Gaat echt om een soort verzuring van mn borstkas met daarbij een soort straalende pijn naar mn nek toe, waardoor slikken ook iets wat pijnlijker is"
"MR_CHIP zei: ben je niet gewoon verkouden geworden ? anders misschien magnesium slikken Klik om te vergroten... Magnesium neem ik al, wel bedankt voor de tip uiteraard!"