Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SeeBrightOfLight zei: Goeieavond iedereen, Ik ben nieuw hier op deze forum en heb hulp nodig om te stoppen met blowen. Ik heb al aantal keer geprobeerd, de eerste keer was ik 6j clean , maar dan kwam er weer serieuze shit op me af waardoor ik terug jammer genoeg greep naar het blowen. Ik wil nu graag cold Turkey doen heb ik al paar keer geprobeerd maar zonder bijkomende hulp is het lastig. Heb niet veel mensen die over hetzelfde kunnen praten omdat niet iedereen het weet. Ik zoek contact met mensen, die nu ook hetzelfde door maken en mij er in kan steunen. Ik weet dat ik het kan maar als het avond uren word is het moeilijk en krijg ik er zin in. Als ik alleen ben doe ik het ook , niet omdat ik het nodig heb maar omdat het een gewoonte is. De tijd van corona heeft het alleen maar erger gemaakt. Ik wil graag stoppen na oudejaar, is een afspraak dat ik met mezelf gemaakt heb. Klinkt misschien belachelijk , maar dan erna is het wel gwn klaar. Ik heb ook een persoon gezien dat er aan hangt, en die heeft het zwaarder dan mij. Maar zo wil ik echt niet zijn. Klik om te vergroten... Ik ben zelf met cold turkey gestopt, met hasj en sigaretten zelfde dag, het is te doen, veel fruit eten. De eerste 2 weken heb ik gebruikt gemaakt van valdispert slaappillen, en het heeft me geholpen om in slaap te vallen, ik ga tegen jou liegen als ik zeg dat het makkelijk is, ik ben 2 maanden gestopt en heb nog steeds mentale last van. Maar voordelen zijn zeker het moeite waard om het te doen. Ik hoor van mensen na paar maanden ga je beter voelen. Ik hou je op de hoogste hoe het gaat met de tijd"
"Beste allemaal, Na 20 jaar elke dag hasj, ( 4 5 jointjes per dag en geen enkel nacht gemist ) ben ik nu 2 maanden gestopt ( ook met sigaretten ). Ik kan wel slapen maar heel slecht, en elke nacht nachtmerries en word elke dag moe wakker. Ii merk dat ik geniet van niks meer, ben onrustig geworden, en heel chargrijnig en prikkelbaar. Heeft iemand een idee of dat ooit houdt op?"
"Rotjoch zei: Ja, maar bij de een langer dan de ander. Het is knap dat je al twee maanden gestopt bent, maar laat deze symptomen je niet overhalen te gebruiken! Misschien duurt het nog wel 2 maanden, maar het wordt beter. Echt. Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip, maar morgen zou ik de eerste avond alleen thuis zijn, en ik zou een joint gaan roken."
"Is het normaal dat ik 2 maanden na stoppen toch voel je je onrustig, prikkelbaar, en moe? Het is alsof ik burn out heb"
"Mevrouw Pløp zei: Je hebt 20 jaar gebruikt! Herstel hiervan kan anderhalf jaar duren. Blowen dempt emoties en dromen, dus daar heb je 20 jaar geen last van gehad. Nu zul je een beetje opnieuw moeten leren hoe het zonder thc werkt. Denk voorlopig niet dat je best af en toe een jointje kunt doen. Ten eerste verleng je daarmee het herstelproces, ten tweede creëer je een 'way out' wat betreft je burnout gevoel en je dromen. Dan zit je zo weer elke dag te blowen, zou zonde zijn toch? Klik om te vergroten... Bedankt iedereen voor support, eerlijk, zonder dit forum zou ik zeker een joint gaan roken vanavond. Maar jullie hebben gelijk, beter doorbijten dan herstelproces te verlengen. Want ik wil zo graag vanaf, want ik zie dat ik als klotzaak tegen mijn vrouw reageer, en ik wil dat het ophoudt"