Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo daar, We doen nu al een tijdje met een groepje in het weekend lekker de avondjes door stonen en geniet er met volle tuigen van. Maar een persoon uit het groepje heeft nu immers al 2 jaar een vriendin en gaat ineens bijna nooit meer mee. Hij zegt namelijk dat hij een kater krijgt van wiet. Ik vind dit erg vaag en wou eigenlijk weten of dit uberhaubt wel mogelijk is. Het feit dat hij niet meer mee gaat maakt me niks uit, maar wees dan eerlijk en zeg dan gewoon dat je het niet meer wilt. Tevens komt hij steeds vaker met raardere smoesje zoals dat zijn ouders ziek zijn en dat hij daar dan voor moet zorgen... Maargoed is een beetje offtopic. Bedankt en fijne avond nog!"
"Hallo allemaal, Ik zal mijn verhaal even kort houden voor jullie gemak. Binnenkort word een vriend van me 18 en voor zijn verjaardag gaan we voor het eerst naar een coffeeshop in Maastricht. Het enige probleem is dat ik nog geen 18 ben, dat is pas 2 maandjes later. Nu was ik op het idee gekomen om het ID van mijn oudere broer te gebruiken, die al ouder is als 18 maar die heel veel op mij lijkt Ik heb dit al meerdere keren gedaan om bij een 18+ tent binnen te komen dus over de foto maak ik me in principe niet zo druk. Toch zit ik met een paar dingen, en heb ik geen idee hoe coffeeshops werken dus wil ik eerst even alles op een rijtje hebben voordat ik gekke dingen ga doen. Ik zal hier een aantal vragen opsommen waarvan ik hoop dat die door jullie beantwoord worden, dat zou ik tevens erg waarderen. 1. Word er iets van het ID geregistreerd bij de gemeente en/of andere shops? 2. Van een vriend heb ik gehoord dat je eerst je ID moet laten zien voordat je door het poortje kan. Stel ze zouden mijn ID niet vertrouwen/niet geloven dat het echt mijn ID was en door hadden dat hij van een ander was. Wat zouden de consequenties hier dan van zijn? Misschien bedenk ik me later nog een paar vragen, maar die stel ik dan wel weer in een nieuwe reactie op dit topic. Alvast bedankt voor alle info wat jullie me kunnen geven! A friend with weed is a friend indeed. Greetz, ThatOneGuy"
"Bedankt voor je reactie. Maar met alle respect, mag ik dan ook vragen waarom je er tegen bent?"
"Hallo, Afgelopen zaterdag heb ik met 2 mensen voor de 2de keer truffels gedaan. En het ging niet zo best, sterker nog bijna slecht en kon het niet vergelijken met de 1ste keer. Kort verslag van mijn 1ste keer truffels. We waren met ongeveer 6 mensen en hadden de truffels gehaald bij een smart-shop, het waren de op 1 na sterkste die ze hadden. Eenmaal bij een vriend thuis aangekomen kon het feestmaal beginnen. 1 persoon voelde zich na 10 minuten al niet lekker, kotste op de vloer, ruimde het op en voelde zich erna weer normaal. We waren rustig Pimp My Ride aan het kijken en kregen extreme lachkicks van Xzibit. Rustig begon het gevoel op te komen en begonnen de gordijnen te golven. We stonden op, pakten een aantal flessen drinken, een dock met een iPod voor wat relaxte muziek en vertrokken voor een leuke wandeling te maken. We hebben ongeveer 4 tot 5 uur spacend rondgelopen met een heerlijk gevoel en waren lekker joints aan het roken. Prachtige avond geweest. Verslag van eergisteren, 2de keer truffels. Na een ongeveer kregen we spontaan de zin om nog eens lekker te spacen en besloten weer eens truffels te doen. Ditmaal had ik de sterkste gepakt omdat ik in de tussentijd wel wat sterkere drugs heb gebruikt (o.a. XTC) en dus een wat sterkere trip aan kon. Rond half 9 heb ik mijn avond eten naar binnen geschrokt en ben tegen kwart voor 9 vertrokken naar een vriend. Eenmaal aangekomen om 9 uur stonden ze al klaar met de bakjes. Na het voorbereiden op de vreselijke smaak begon het feestmaal weer. Halverwege het bakje begon iedereen zich een beetje misselijk te voelen en buikpijn te krijgen. Toen het allemaal op was hebben we wat drinken en snoepjes gepakt en allemaal een jointje gedraaid om wat te kalmeren. Toen we deze rustig buiten hadden opgerookt gingen we terug naar binnen en begon ik het al een beetje te voelen. Mijn lichaam voelde ligt aan, lichtjes werden super fel en alles werd een beetje wavy. Vanaf hier is het allemaal een beetje moeilijk te herinneren. Ik weet nog dat we voor de tv gingen zitten en dat een andere vriend die nuchter bleef binnen kwam. Hierna gingen we in de schuur zitten en begon het toch wel echt te werken, maar totaal anders als eerst. Ik begon alles driedubbel te zien in gekke kleuren, zag overal patronen en mijn gedachtes gingen tekeer. Ik heb nooit LSD gebruikt maar ik denk dat het er een beetje mee vergeleken kan worden. Ik was me niet meer goed bewust van mijn eigen aanwezigheid. Ik vond het niet bepaald prettig, terwijl de andere 2 spacers zich goed vermaakte en zich kapot aan het lachen waren. Ik had geen zin om te praten, ik trok helemaal in mezelf en wou alleen maar op de bank gaan liggen en naar de TV staren. Uit het niks kwam nog een jongen binnen die overigens nuchter was, ik dacht dat ik gek werd. Alles wat hij zij kwam bij mij aan alsof het gemeen/negatief richting mij bedoeld was. Dit kreeg ik bij iedereen steeds meer. Gelukkig ging hij naar 10 minuten weer weg, maar kwam vervolgens WEER iemand binnen die niet eens wist dat we truffels op hadden. We gingen weer terug naar binnen en had me op de bank comfortabel geïnstalleerd. Ik had er schijt aan wat andere mensen van me vonden en heb gedurende de avond alleen nog maar daar gelegen en naar de tv gestaard, ik was me totaal niet bewust van wat er allemaal om me heen gebeurde, ik voelde me niet slecht maar ook niet top. Ik heb bijna geen een woord uitgebracht, en iedere keer als iemand iets tegen me zij vond ik dat gewoonweg kut. Ik kon me niet meer op een punt focussen en werd helemaal draaierig. Met alle moed vroeg ik nog aan een nuchtere maat naast mij of er niks anders op TV was. Als reactie hierop gaf hij mij gewoon de afstandsbediening, maar ik vatte het op als een aanval richting mij. Een beetje als "Hier kijk zelf maa, kneus" terwijl hij helemaal niks zij. Gelukkig kwam eindelijk een einde aan de avond toen we een bericht kregen dat de ouders naar huis kwamen. Ik was blij dat ik naar huis kon en dat ik eindelijk naar bed kon. Maar dit maakte de situatie niet veel beter. Eenmaal in bed begon ik bang te worden en begon na een poosje serieus te geloven dat ik een handicap had/autistisch was, terwijl ik dat niet eens ben! Er brandde een paar LED lampjes van bijv. de TV en digitale ontvanger. Als ik hier naar keek leek het alsof ik in een tunnel zat. Ik deed alle kleine lichtjes in mijn kamer bedekken zodat het pikkedonker was zodat ik kon slapen. Ik stond naast mijn bed en raakte een beetje in paniek, ik stond als het waren hersenloos naast mijn bed en was nog steeds niet helemaal bij bewustzijn. Ik greep snel mijn deken vast zodat ik wist waar ik was en sprong vervolgens op mijn bed. Na een tijdje rustig liggen gingen de paranoïde gedachtes steeds een beetje weg en kwam mijn bewustzijn weer terug. Ik schrok serieus een beetje "wakker" en dacht: "Waar de fuck ben ik eigenlijk, en wtf heb ik allemaal gedaan?". Ik wist vrijwel niet meer wat ik allemaal gedaan had, ik kon het alleen nog herinneren als ik me heel goed deed concerten. Uiteindelijk viel ik in slaap en stond ik de dag er na op met een beetje koppijn en voelde me een beetje draaierig. Ik heb geen idee hoe dit in gods naam kon gebeuren. Ik heb dit niet aan de andere 2 spacers verteld maar heb wel gevraagd hoe zij het vonden. Zij vonden het helemaal geweldig en hebben zich met hun 2en gedurende de hele avond goed geamuseerd. Ze waren overigens constant in de schuur in de tuin dus heb ze bijna niet gezien. Heeft iemand al eens een zelfde ervaring gehad? En was dit nou echt een bad trip? Ik weet het echt niet, misschien komt het omdat we gewoon binnen zijn gebleven. Mocht je nog extra informatie wensen dat ben ik bereid om die te geven. Groetjes, ThatOneGuy"
"Hallo, Voor vanavond staat een leuk feestje op de planning, en naar meerdere keren XTC gebruikt te hebben wilde ik eens MDMA proberen. Ik ben er vanuit gegaan dat ik gewoon mijn topje van mijn pink nat zou likken, vervolgens in de M dippen en dat weer oplikken. Nu lees ik net dat het slecht voor je tanden is en dat je beter capsules kan maken... Helaas heb ik geen capsules noch een weegschaal dus is het daar te laat voor. Maar mijn vraag is nu, hoe weet ik of ik genoeg/te veel M op mijn pink heb zitten? Zijn er trucjes voor hoe je het beste kan dippen? Ik hoor het graag! P.S. Een gelukkig en spacevol nieuwjaar toe gewenst! ThatOneGuy"
"reverb zei: Maak een bommetje van de mdma. Klik om te vergroten... Dan weet ik eigenlijk alsnog niet hoeveel ik erin moet doen Heb een seal van 1 gram, heb gehoord dat dat gelijk staat aan ongeveer 5 pillen. Dus het beste lijkt me de die gram gevoelsmatig in 2en delen (naar 2,5pil), nog eens door 2 delen (1,25) en vervolgens een laatste keer door 2en delen (0,6 ongeveer een have pil) en dat naar binnen gooien op welke manier dan ook?"
"Heb je reactie helaas niet gelezen voordat ik op het feest was Maar het was een prima avondje geweest ja. Had tegen kwart voor 12 de eerste keer gedipt maar voelde hier tot 1 uur niks van. Rond 1 uur een tweede keer gedipt maar ook deze keer voelde ik niks. Half uurtje later ben ik naar de wc gegaan met een flesje water, mijn pink nat gelikt en vervolgens een flink grote schep maar binnen gewerkt. Kwartiertje later liep ik met pupillen zo groot als mijn oog-irissen volgens mijn vrienden. Desondanks de onbeschrijfelijk ranzige smaak in m'n bek heb ik me toch erg goed vermaakt en de love feeling was wel degelijk aanwezig. Kortom, flinke avond goed gespaced en op een kapotte onderlip na heelhuids terug thuis gekomen Was die van jou ook zo geslaagd?"
"Hallo daar, Ik heb vandaag een feestje en ga volgende week zaterdag het festival Awekenings. We waren van plan om met z'n allen lekker te spacen maar ik wil dat dit niet ten kosten gaat van Awekenings. Dus als ik vandaag een half nintendootje pak, zal ik daar volgende week veel van merken? Dat ik op Awekenings minder lekker ga bijvorbeeld. Alvast bedankt voor de hulp!"
"Afgelopen zondag dus toch 1,5 pil gehad (3x een halve gepakt), flink leuke avond gehad maar een kater waar je niet goed van werd. Blijkbaar heb ik gedurende de hele avond constant op mijn onderlip gebeten, die de ochtend erna misschien wel 3x dikker was als normaal. De maandag en dinsdag erna aardig brak gevoeld en mijn onderlip nog flink kapot en gevoellig. Woensdag was het eigenlijk al vrijwel helemaal weg. Vandaag is dan de Awakenings dag en ben echt aan het twijfelen om toch te pakken of niet, daarom vraag ik hier om raad wat ik het beste kan doen. Wanneer heb ik pillen gebruikt: -31 July, 2 nintendo's -13 October, 1,5 paarse Partyflock (Zeer goed spul) Verder ben ik niet van plan om komende tijd nog te pakken, misschien op Nachtduik festival op oudjaarsdag."