IK kan zeker wel een kater krijgen van wiet, voornamelijk ontzettend sloom zijn en soms flinke hoofdpijn
#2
Hallo daar,
We doen nu al een tijdje met een groepje in het weekend lekker de avondjes door stonen en geniet er met volle tuigen van. Maar een persoon uit het groepje heeft nu immers al 2 jaar een vriendin en gaat ineens bijna nooit meer mee. Hij zegt namelijk dat hij een kater krijgt van wiet.
Ik vind dit erg vaag en wou eigenlijk weten of dit uberhaubt wel mogelijk is. Het feit dat hij niet meer mee gaat maakt me niks uit, maar wees dan eerlijk en zeg dan gewoon dat je het niet meer wilt. Tevens komt hij steeds vaker met raardere smoesje zoals dat zijn ouders ziek zijn en dat hij daar dan voor moet zorgen... Maargoed is een beetje offtopic.
Bedankt en fijne avond nog!
#3
Wiet zelf kan niet voor een kater zorgen, in geen enkele hoeveelheid.
Echter, de door menig wietgebruikende levensstijl kan wel voor een brakke ochtend zorgen.
Aantal mogelijkheden:
1. Langer opblijven dan normaal
2. Meer gekke dingen uithalen/lachen etc. dan normaal
3. Op lange termijn slechter eten en hierdoor minder fit voelen
4. Weinig vocht drinken tijdens het stonen, of enkel energy, koffie of alcohol.
Sloom zijn de ochtend erna kan natuurlijk wel.
Maar hoofdpijn/brak/misselijk de dag erna etc. zijn geen symptomen die je kunt verwachten na wietgebruik.
Spreek je vriend erop aan. Hij durft vanwege groepsdruk misschien gewoon niet te zeggen dat hij niet meer wil. Maak hem duidelijk dat hij ook zonder te blowen welkom is binnen de groep, probeer het te bespreken.
#4
Ik voel me wel is een beetje duf na een avondje blowen, maar nog nooit last gehad van een kater door blowen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.