Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVolgende week Awekenings, en vandaag een halve pakken?

Volgende week Awekenings, en vandaag een halve pakken?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
ThatOneGuyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo daar,

Ik heb vandaag een feestje en ga volgende week zaterdag het festival Awekenings.
We waren van plan om met z'n allen lekker te spacen maar ik wil dat dit niet ten kosten gaat van Awekenings. Dus als ik vandaag een half nintendootje pak, zal ik daar volgende week veel van merken? Dat ik op Awekenings minder lekker ga bijvorbeeld.

Alvast bedankt voor de hulp! :wave:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Neem gewoon lekker 7 tot 10 mg 2cb, vind ii net zo leuk als pillen als je niet aant feesten bent
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat zul je zeker merken. Door een half nintendotje te pakken zal je al serotonine verbruiken, dus ik zou gewoon wachten tot volgende week.
S
SkaffachtigLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het effect zal niet heel erg veel minder zijn als je halfje zou pakken nu. hooguit dat het lekkere love gevoel ietsjes minder is bij een gelijke dosering. alleen zal je lichaam er niet zo blij mee zijn.. (spreek uit ervaring) dus ik zou dan toch maar gewoon even wachten. :)
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Skaffachtig zei:
Het effect zal niet heel erg veel minder zijn als je halfje zou pakken nu. hooguit dat het lekkere love gevoel ietsjes minder is bij een gelijke dosering. alleen zal je lichaam er niet zo blij mee zijn.. (spreek uit ervaring) dus ik zou dan toch maar gewoon even wachten.
Klik om te vergroten...

Dat verschilt van persoon tot persoon. Bij een halve nintendo(100mg MDMA) wordt er al flink wat serotonine aangemaakt en verbruikt. Dat jij de week erna er een minder love-gevoel van krijgt duidt dus op een verbruik van serotonine. Daarbij komt ook nog eens dat het niet bepaald goed voor je is, als je dit blijft aanhouden. Gewoon netjes 6 weken wachten minstens, ook als je maar een halve pakt, is het beste.
T
ThatOneGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afgelopen zondag dus toch 1,5 pil gehad (3x een halve gepakt), flink leuke avond gehad maar een kater waar je niet goed van werd. Blijkbaar heb ik gedurende de hele avond constant op mijn onderlip gebeten, die de ochtend erna misschien wel 3x dikker was als normaal.
De maandag en dinsdag erna aardig brak gevoeld en mijn onderlip nog flink kapot en gevoellig. Woensdag was het eigenlijk al vrijwel helemaal weg.

Vandaag is dan de Awakenings dag en ben echt aan het twijfelen om toch te pakken of niet, daarom vraag ik hier om raad wat ik het beste kan doen.
Wanneer heb ik pillen gebruikt:
-31 July, 2 nintendo's
-13 October, 1,5 paarse Partyflock (Zeer goed spul)

Verder ben ik niet van plan om komende tijd nog te pakken, misschien op Nachtduik festival op oudjaarsdag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."