Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey hey!! Vannacht dacht ik even na en had ik zin in een beetje M. Normaal schraap ik een beetje poeder van t kristalletje af en maak hier een bommetje van(zo’n 150 tot 250mg meestal). Ik zat een beetje te denken en bedacht me “wat nou als ik het zou snuiven?” Na een tijdje dit afveagen heb ik het maar gedaan. Ik schraapte wat poeder af van het kristalletje en woog dit, het was 90mg. Ik had gelezen dat je via de neus minder nodig hebt, dus hier luisterde ik naar. Ik maakte zo’n 3 lijntjes en begon maar te snuiven. HET BRANDDE ALS DE PEST. ook na 3 minuten kwam dat gore spul in mn keel. Ik probeerde alles, maar niks haalde het weg. ‘T was maar ff lijden dan. Ervaring Na 10 minuten voelde ik het heel lichtjes opkomen, dit bleef heel lang door gaan eigenlijk. na een uur besloot ik even op te staan en toen kickte het ineens een stuk harder in. Ik voelde me snel en lichtjes, maar een stuk minder heftig dan als ik het normaal voelde(als ik zou slikken) Conclusie DOE HET NIET!! HET BRANDT ALS DE PEST EN DE SMAAK IS OM VAN RE KOTSEN. ik hou het maar bij een pilletje of bommetje🙂🙂"
"Neo-Shulginist zei: Haha bedankt voor het korte tripreport! Ik wil nog even toevoegen dat het effect van MDMA wat anders lijkt als het gesnoven wordt: dan voelt het wat meer speedy en wat minder prosociaal. Het is dus ook maar net waar je naar op zoek bent. Klik om te vergroten... Ja klopt! Het is een stuk anders dan het slikken, maar het kickte ook heel langzaampjes in en niet gelijk in 1 x zo heftig. Toch slik ik wel liever, dan kan je er ook nog langer van genieten🤣"
"Laatst had ik een zakje keta gekocht van 1 gram, dit was mijn eerste keer. Gelijk die avond heb ik het gesnoven en heb ik ervaren hoe het is. Ik vond het zelf heel, maar echt heel wazig. Ik wist dat ik er was, maar ik voelde me dronken en lag er eigenlijk de heletijd best dood bij. Nu heb ik gelezen dat er 2 soorten zijn en ik wil graag weten welke ik (waarschijnlijk) op had. alvast bedankt voor jullie info🙂"
"Hallo! Ik ben een nieuwe gebruiker en dit is mijn eerste onderwerp, ik ben eigeijk vooral bekend met xtc/mdma. inleiding(?) ik ben nog vewt jong en ben op mijn 15e begonnen met het nemen van een paar (dacht ik) onschuldige pilletjes. Eigenlijk sinds die tijd ben ik maandelijks gaan gebruiken en eigenlijk de afgelopen 3 a 4 maanden is dit opgelopen tot wekelijks. Vaak 200-300mg mdma 1,2 a 3 x op n week.(Ik weet dat ik moet stoppen en dat dit een probleem is). Ik nam dit eerst in de vorm van pillen, maar omdat ik een keer een pil heb gehad waar volgensmij heel wat anders in zat , ben ik overgestapt naar kristallen. mijn vraag luidt: Wat doet dit eigenlijk precies met mijn serotonine enzo? ik hoor veel mensen praten over serotonine, maar zelf kom ik er nou niet precies achter hoe dit helemaal werkt. Toch zou ik wel graag weten wat dit nou precies doet enzo. verdere info is natuurlijk ook altijd welkom🙂 alvast bedankt iedereen!!"
"LucidLucy zei: Euuuh dit is inderdaad niet zo gezond en voor ons een vrij lastig parket. Minderjarigen zijn namelijk niet toegestaan als lid op het forum omdat we drugsgebruik op zo'n jonge leeftijd niet willen normaliseren. Tegelijkertijd zijn we er om harm-reduction te doen en voorlichting te geven over veilig gebruik van middelen. Sowieso is het onverstandig om op zo'n jonge leeftijd drugs te gebruiken. Je hersenen zijn nog vollop in ontwikkeling. Nou ben ik zelf geen heilige en op jouw leeftijd blowde ik al dagelijks en dronk ik ook geregeld. Maar met harddrugs heb ik bewust gewacht. Serotonine is je gelukshormoon. MDMA (de werkzame stof in xtc) zorgt ervoor dat je voorraad serotonine losgelaten wordt op je brein. Daarmee put het dus ook je natuurlijke voorraad serotonine uit. Het duurt vrij lang voor je serotonine balans in je brein weer hersteld is. Daarom is het altijd goed om de 3-maanden-regel te hanteren. Laat 3 maanden tussen het gebruik van entactogenen: waaronder MDMA/xtc. Meermaals per week is dus schrikbarend veel. Dit heeft niet alleen invloed op je serotonine systeem, maar kan nog veel verder gaande gevolgen hebben. O.a. aan je organen. Als we louter spreken over een overmatig gebruik en de invloed die dat heeft door je verstoorde serotonine huishouding, dan moet je rekening houden met mentale klachten. Dit kan resulteren in depressies, maar bijvoorbeeld ook psychoses of HPPD. Als je drugsgebruik leuk wilt houden, is het verstandig om drastisch te minderen met je huidige gebruik. En als dat jou zelfstandig niet lukt, zoek dan hulp! Dit kan via je huisarts. En eigenlijk beter nog: gebruik geen drugs tot je 18 jaar bent. En liever nog tot je hersenen volgroeid zijn. Misschien niet het antwoord waar je op hoopt 😅 Klik om te vergroten... Ik had gecheckt en vgm zag ik nergens een leeftijdsminimum, maar dat kan aan mij liggen. Wat ik hier vooral uit moet opmaken is, is dat ik vooral mijn brein aan t uitputten ben? Depressie ben ik al een tijdje geleden mee gediagnosticeerd, maar heb geen medicatie gekregen. Zelf merk ik eigenlijk geen verschil in mn humeur/emoties of ik nou wel of geen MDMA gebruik."
"LucidLucy zei: Euuuh dit is inderdaad niet zo gezond en voor ons een vrij lastig parket. Minderjarigen zijn namelijk niet toegestaan als lid op het forum omdat we drugsgebruik op zo'n jonge leeftijd niet willen normaliseren. Tegelijkertijd zijn we er om harm-reduction te doen en voorlichting te geven over veilig gebruik van middelen. Sowieso is het onverstandig om op zo'n jonge leeftijd drugs te gebruiken. Je hersenen zijn nog vollop in ontwikkeling. Nou ben ik zelf geen heilige en op jouw leeftijd blowde ik al dagelijks en dronk ik ook geregeld. Maar met harddrugs heb ik bewust gewacht. Serotonine is je gelukshormoon. MDMA (de werkzame stof in xtc) zorgt ervoor dat je voorraad serotonine losgelaten wordt op je brein. Daarmee put het dus ook je natuurlijke voorraad serotonine uit. Het duurt vrij lang voor je serotonine balans in je brein weer hersteld is. Daarom is het altijd goed om de 3-maanden-regel te hanteren. Laat 3 maanden tussen het gebruik van entactogenen: waaronder MDMA/xtc. Meermaals per week is dus schrikbarend veel. Dit heeft niet alleen invloed op je serotonine systeem, maar kan nog veel verder gaande gevolgen hebben. O.a. aan je organen. Als we louter spreken over een overmatig gebruik en de invloed die dat heeft door je verstoorde serotonine huishouding, dan moet je rekening houden met mentale klachten. Dit kan resulteren in depressies, maar bijvoorbeeld ook psychoses of HPPD. Als je drugsgebruik leuk wilt houden, is het verstandig om drastisch te minderen met je huidige gebruik. En als dat jou zelfstandig niet lukt, zoek dan hulp! Dit kan via je huisarts. En eigenlijk beter nog: gebruik geen drugs tot je 18 jaar bent. En liever nog tot je hersenen volgroeid zijn. Misschien niet het antwoord waar je op hoopt 😅 Klik om te vergroten... En over mijn organen? Wat bedoel je daarmee als ik vragen mag. Ik heb ooit wel is een ochtend zulke kramp gehad dat ik niet meer rechtop kon lopen. Dit was na een nachtje mdma. Komt dat daardoor???"