Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij zijn de meeste antwoorden al gegeven. : ) Ik koop mijn sos van een betrouwbaar iemand, iemand die ik weet te vinden als het mis gaat (of nouja, als het echt misgaat gaat ie natuurlijk gewoon vrijuit haha) en iemand die ik al lang ken. Hij zou me niet snel bedonderen, plus dat hij zelf ook van die dealer snuift. Dus, ik ga er gewoon vanuit dat het goed zit. Anders zie ik het dan wel weer. Ik koop het meestal tijdens het stappen, dus ik snuif het eigenlijk gewoon ook als ik uitga, meestal door de weeks nog een paar lijntjes, maar niet zo veel als in het weekend. Ik betaal geloof ik voor een halve 20 euro, hele 40. Maar ik weet niet of dat een vaste prijs is. Ik heb eigenlijk niet echt het idee dat er heel veel fout kan gaan. Maar het is misschien handig dat als je het doet, je het wel verteld aan een vriend en/of vriendin, zodat er iemand is die weet wat je doet, mocht je in paniek raken, of een probleempje hebben. Have fun!"
"Oké, thanks."
"Hoi!"
"Oke"
"ja"
"GabberSnoePie zei: Terivo zei: GabberSnoePie zei: hoe oud ben jij? of weet je gewoon niks over drugs?,,, ga eerst eens wat informatie verzamelen, zo te zien weet je echt niet waar je over praat.... Klik om te vergroten... Nou, en bedankt Gabber. Gewoon niet zo ervaren, daar voor kom ik toch hier? Ik ben 19. Klik om te vergroten... correctie ik ben geen gabber en mijn advies zoek meer info als jij twijfeld over een gram in een keer in te nemen dan kan je maar beter wat meer over de drug gaan lezen... Klik om te vergroten... Snoepie moest er nog achter. Pardon. J"
"Ik weet het niet, ik kan een "verslaving" aan wiet niet echt serieus nemen. Het is zo'n licht spulletje, en ik ken mensen die al jaren roken en makkelijk zonder kunnen. Ik kan gewoon moeilijk geloven dat je daar echt verslaafd aan raakt. Ik kan me wel voorstellen dat hij denkt "kan ik weer zo veel gram van kopen". Als je het relaxt spul vindt, en je was al van plan om te halen.. Dan noem ik dat eerder georganiseerd na denken."
"Pep kun je dus snuiven en slikken. Wat is nou het verschil in het effect, wat is beter/lekkeder/duurder? Ben benieuwd naar jullie ervaringen. En kun je er eigenlijk bij drinken?"
"Hoeveel neem je dan als je gaat snuiven? En hoevaak "vul je bij"? haha. En koop je daar gewoon een gram van per keer, of meer, of minder? En wat kost dat ongeveer per gemiddelde hoeveelheid?"
"MetaalKonijn zei: Een gram kost gemiddeld rond de 7 euro, en het is aan te raden er één van aan te schaffen. Je hoeft niet veel te gebruiken van 't goedje om het gewenste effect te behalen, je hoeft dus maar kleine lijntjes te maken. Na enkele dagen zal er wel tolerantie optreden in lichte mate, dus zul je meer gaan gebruiken. Klik om te vergroten... Thanks voor de reacties btw. Sorry, nog een paar vraagjes *de piet precies hier haha* Je neemt dus gewoon, een keer, twee lijntjes voor in elk neusgat één? En dan, gewoon zelfde grote als een lijntje sos ofzo?"