Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed; snuiven of slikken?

Speed; snuiven of slikken?

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
snuiven maar
T
TerivoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oké, thanks.
T
TerivoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pep kun je dus snuiven en slikken.
Wat is nou het verschil in het effect, wat is beter/lekkeder/duurder?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

En kun je er eigenlijk bij drinken?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Slikken is best relaxed als je goed kunt doseren, de werking is iets milder maar duurt wel langer. Snuiven is fijn als je direct van een speed rush wilt genieten.

Drinken gaat prima, en -als je er een beetje aan gewend raakt- eten ook.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een gram kost gemiddeld rond de 7 euro, en het is aan te raden er één van aan te schaffen.

Je hoeft niet veel te gebruiken van 't goedje om het gewenste effect te behalen, je hoeft dus maar kleine lijntjes te maken. Na enkele dagen zal er wel tolerantie optreden in lichte mate, dus zul je meer gaan gebruiken.
T
TerivoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoeveel neem je dan als je gaat snuiven? En hoevaak "vul je bij"? haha.

En koop je daar gewoon een gram van per keer, of meer, of minder? En wat kost dat ongeveer per gemiddelde hoeveelheid?
T
TerivoLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Een gram kost gemiddeld rond de 7 euro, en het is aan te raden er één van aan te schaffen.

Je hoeft niet veel te gebruiken van 't goedje om het gewenste effect te behalen, je hoeft dus maar kleine lijntjes te maken. Na enkele dagen zal er wel tolerantie optreden in lichte mate, dus zul je meer gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...

Thanks voor de reacties btw.

Sorry, nog een paar vraagjes *de piet precies hier haha*

Je neemt dus gewoon, een keer, twee lijntjes voor in elk neusgat één?
En dan, gewoon zelfde grote als een lijntje sos ofzo?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neen, speed is over 't algemeen sterker dan sos die op de markt is. Je zou de gram schnell in 10'n kunnen verdelen (meer of minder, maak je zelf uit), en op die basis lijntjes gebruiken.

100 mg speed voel je zeer zeker wel. Al is het grotendeels ook een kwestie van jezelf bekend maken met het middel, en vanuit daar redeneren wat jou beste dosering is.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je het drinkt.. doe het dan door de koffie! Cafeine versterkt het effect..

Anders zou ik snuiven, werkt langer en beter. Bommetjes of tulpjes kan ook, maar daar kun je nog weleens last van je maag van krijgen.

Pep in capsules doen kan trouwens ook (klapt er nog beter in dan bommetjes)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
No problem, geniet met je maten. :smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
982 zei:
Als je het drinkt.. doe het dan door de koffie! Cafeine versterkt het effect..
Klik om te vergroten...

.. en wat is je redenering daarachter? Gaat de speed heus niet harder van werken.
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#12
:beer: :beer: :beer: + een beste bult pep = een leuke maar psychose triggerende avond. maar je kunt het gerust doen ik leef ook nog dus.

nee maar als je pep snuift is alcohol wel een fijne toevoeging aangezien je dan minder last hebt van druk op je borst en andere vage bijwerkingen (waar je weer geen last van hebt als je aan dex-amphi hebt).

beter paf je een baap :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
"And it burns, burns, burns, the ring of fire." En dat is nou juist zo lekker :grin: Als het in mn keel komt ben ik het snel zat, maarja, goed spoelen! Snuiven is decadent :sunglasses: slikken is voor watjes! xD
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een verrotte neus is ook voor watjes, maarja. :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tja ik vind de hele 'ambience' van een lijn leggen altijd zo leuk, lekker bezig zijn ermee, geeft ook al een soort voldoening. Net zoals een jointje zelf draaien alvorens het op te smoken :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar die 'voldoening' maakt 't ook weer ietsje verslavender. :smoke:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hou persoonlijk het meest van snuiven :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
Maar die 'voldoening' maakt 't ook weer ietsje verslavender. :smoke:
Klik om te vergroten...

Helemaal waar! :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho_Chrono zei:
Tja ik vind de hele 'ambience' van een lijn leggen altijd zo leuk, lekker bezig zijn ermee, geeft ook al een soort voldoening. Net zoals een jointje zelf draaien alvorens het op te smoken :)
Klik om te vergroten...
Yes! En het liefst in stijl; spiegeltje, mesje etc. Maar als een zwerver op de grond heeft ook z'n charmes hoor! :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
Psycho_Chrono zei:
Tja ik vind de hele 'ambience' van een lijn leggen altijd zo leuk, lekker bezig zijn ermee, geeft ook al een soort voldoening. Net zoals een jointje zelf draaien alvorens het op te smoken :)
Klik om te vergroten...
Maar als een zwerver op de grond heeft ook z'n charmes hoor! :grin:
Klik om te vergroten...

Whaha lekker vuil inderdaad. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."