Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste niet wel meest speciale! @technora : kan je effe beschrijven wat de grootte van jou lijntjes zijn?ik zelf had de eerste maal dat ik keta nam een lijntje genomen van ongeveer 1.5 cm lang en 3 mm dik en ik wist effe niet wat me overkwam zo hevig!"
"opmerking : klaarkomen op ketamine is (haast) onmogelijk een paar momentopnames : - enkel mijn gedachten zijn nog werkelijk. ze voelen aan als een warm opgerold bolletje. mijn oog is iets losstaand in het universum en hangt niet aan mijn lichaam. als ik op de bank lig, dan zweven mijn voeten en benen helemaal omhoog en mijn hoofd wordt zwaarder. heej zijn dat mijn tenen daar? eens wriemelen... ja hoor er beweegt een grote teen... - mijn rechterbeen vraagt me hulp omdat het over mijn linkerbeen wil gaan liggen maar is niet sterk genoeg alleen *tilt been over ander been* - mmm gatver!!! mijn linker oog doet een indianendansje rond mijn rechter oog!!! rotjoch...doet gewoon zn eigen zin!!! vandaar dus meest speciale drug ooit... rationele nadenken bij irrationele dingen..."
"me so jealous..."
"pilliewilly zei: Temptation zei: ik heb me laten vertellen dat je op de wallen zo bij een transhoer terecht kan en dat je daar ook heel lekker kan basen... Klik om te vergroten... 'laten vertellen' :P Klik om te vergroten... ja laten vertellen. ik ben een grietje en val zo niet op spleten edit : ff er nog bijzeggen dat ik coke hoerendope vind en dat nooit gebruik . me is a speedfreak, junk van 5 dagen wakker af en toe (gaat gelijk een stuk herinneringen oproepen bij sommige mensen denk ik the famoes meeting hahaha)"
"mijn doel? stoned worden en niks minder... wat een gekul zeg"
"1 kort blauw rizla vloeitje"
"verdovend in mijn mond niet, wel mijn hele lijf. dat voel ik dan pas een paar dagen later als ik me erges pijn heb gedaan ofzo."
"quotethemadraven zei: yep, 1 nacht doorgaan is voor sommige voldoende om al richting junklook te gaan. Uitdroging is de boosdoener. Als je er alcohol op drinkt is het dubbel, drijft namelijk ook vocht af. Vreemde gedachte, als je altijd bier en koffie zou drinken geraak je vroeg of laat uitgedroogd. Klik om te vergroten... tenzij je genoeg zout gebruikt (vochtvasthouden) en ook genoeg drinkt ook al is het dan geen water. alcohol en cafeïne zijn vochtafdrijvers en speed versnelt de stofwisseling, dus zowel vochtverlies als vetverbranding. om snel te herstellen van speedgebruik drie magische woorden : horizontale rust, zout (soep, nootjes), magnesiumpillen."
"Illumination Generation - Phazur (jeller)"
"ik blow standaard puur wiet in combi met alle andere drugs en heb daar geen probleem mee. ik word wel misselijk als ik ketamine gebruik te kort na het eten..."