Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja. Water onderin de zak gedaan. Ik denk dat het water dat in de zak zat per ongeluk in het bakje terecht is gekomen (tegenaan gebotst ofzo) waardoor het te vochtig geworden is op de bodem. Bedankt voor je hulp! Ik ga ze binnenkort proberen."
"Ja dat klopt. Maar de kleintjes groeien ook niet meer terwijl hun hoed open zou moeten gaan. En de witte laag baarde me zorgen. Daarom wilde ik ze nog niet plukken voordat ik weet wat er aan de hand is."
"Hallo, Ik heb een tijd geleden een paddo kweekset gekocht. Nu is mijn vorige oogst heel goed gegaan (200 gram). Nu ben ik aan het einde van mijn 2e oogst en zie ik dat alle paddo's op de steel een witte harige laag over zich hebben (begint vanaf de grond). Is dat erg? Kan ik het eraf schrapen? Wat is het? Komt het gewoon van de voedingsbodem af? Alvast bedankt!"
"Ja er zit veel condens op de zak. Ze willen ook niet echt meer groeien. Sommige hoedjes worden ook een beetje donker. Ik heb met mijn slechte webcam toch nog wat foto's kunnen maken. Sorry de kwaliteit is niet al te best. Wat denken jullie wat er aan de hand kan zijn? Is het misschien te warm geweest? (door het weer de laatste tijd) { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Oké bedankt. Maar hoe komt die enorm witte laag erop? (die zie je niet goed op de foto's). De paddo's zijn wat zachter en over bijna heel de steel zit te witte harige laag."
"Bedankt voor je hulp! Ik hoop dat andere mensen eventueel ook iets aan dit topic hebben. Hier kan een slotje op."
"Hallo, Een half uur geleden heb ik voor de 5e keer dit jaar Salvia Divinorum gebruikt. De eerste paar keer dat ik Salvia had gebruikt voelde het als herkenning. Het voelde soms zelfs als familie. Dit keer begon (net zoals de vorige keren) mijn lichaam te 'tintelen' en kwam ik in een soort van droomwereld. Visueel komen er geen gekke figuren op me af maar de ruimte wordt wel een soort gelei waar ik in vast zit waar de kleuren van beginnen te veranderen (alles wordt meer blauw/groen-achtig?). Ik zit in een soort ruis die over me heen walmt en die vertrouwd voelt. Maar er is wel een aanwezigheid (van een groep?) die tegen me praat. Dat hebben ze in de vorige trips ook gedaan. Dit keer zeiden ze dat ik het gebruik van Salvia niet meer moest doen. Heeft iemand daar vaker iets van meegemaakt? Ik heb van tevoren niet het gevoel gehad dat ik niet moest beginnen aan salvia en voelde geen barrières. Graag hoor ik van jullie gedachten hierover/ervaringen hiermee! Groeten."
"Hhm. Ja dat is vervelend. Heb hier geen fototoestel liggen. Zal er morgen eentje meenemen. De paddo's lijken ook helemaal niet snel meer te groeien terwijl ze dat normaal in dit stadium juist wel moeten doen. De laag bestrijkt bijna heel de steel. Is het te vochtig / zijn ze gecontamineerd?"