#1
Hhm. Ja dat is vervelend. Heb hier geen fototoestel liggen.
Zal er morgen eentje meenemen.
De paddo's lijken ook helemaal niet snel meer te groeien terwijl ze dat normaal in dit stadium juist wel moeten doen.
De laag bestrijkt bijna heel de steel. Is het te vochtig / zijn ze gecontamineerd?
Zal er morgen eentje meenemen.
De paddo's lijken ook helemaal niet snel meer te groeien terwijl ze dat normaal in dit stadium juist wel moeten doen.
De laag bestrijkt bijna heel de steel. Is het te vochtig / zijn ze gecontamineerd?