Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen Koningsnacht was het sinds 3 maanden weer eens tijd voor een snoepfeestje voor mij en mijn vrouw. Met een dosis gezonde spanning gingen we richting Tivoli waar het feest de Revolutie was. De controle was echt een lachertje waardoor we heel snel binnen waren. Nuchter een rondje gelopen door het gebouw en rond 1 uur ons eerste halfje naar binnen gegooid. Het waren gele armani’s en we hadden er goede verhalen over gehoord. Na ongeveer 30 a 40 minuten begon hij langzaam op te komen en na een uur stegen we echt tot ongekende hoogte. Wauw het voelde serieus als een van de eerste keren! Scheelt ook dat Kolsch toen draaide en ik die nuchter al fantastisch vindt. 2 uur na inname zaten we voor ons idee nog steeds niet op ons hoogtepunt hoe bizar maar besloten we toch maar wat bij te pakken. Nadat die insloeg even 5 minuten zitten want die klapte in. Toen we daarna weer de dansvloer opgingen voelden wij voeten echt als wolken! Wat een diepe space zeg!!! Waar ik normaal alleen maar meer wil en harder gaan was dit echt perfect en dat terwijl ik al best wat feestjes heb gehad. Uiteindelijk nog een kwartje bijgepakt om hem tot het einde goed te kunnen spacen. Ik sta er nog steeds van te kijken hoe ultiem deze snoepjes vielen. Was echt weer terug naar mijn eerste feest"
"Zo rond het einde van de space had ik een snuifje poppers op van iemand. Wauw dat was me een partij intens zeg! Alsof je weer terug bent naar het begin van je space en een heel licht gevoel in je hoofd erbij. Die duurde voor mijn gevoel wel een kwartier. Enige nadeel van de Tivoli zijn al die (rol)trappen als je van zaal wilt wisselen. Mega ingewikkeld als je lekker wappie bent. En switchen tussen house en techno doe ik ook niet meer, de technozaal was veels te hard dus weer terug naar de housezaal gegaan."
"Ik heb hierzelf ook veel last van. Inderdaad erg vervelend. Vanaf het eerste halfje komen mensen naar mij toe om te vragen of ik niet te hard ga. Erg vervelend. Ik slik van te voren magnesium tabletten dat helpt en verder doe ik een zonnebril op. Dan weten mensen wel dat ik iets op heb maar word ik niet lastig gevallen. Koningsnacht mag ik weer"