#1
Ik heb hierzelf ook veel last van. Inderdaad erg vervelend. Vanaf het eerste halfje komen mensen naar mij toe om te vragen of ik niet te hard ga. Erg vervelend. Ik slik van te voren magnesium tabletten dat helpt en verder doe ik een zonnebril op. Dan weten mensen wel dat ik iets op heb maar word ik niet lastig gevallen. Koningsnacht mag ik weer