#1
Afgelopen Koningsnacht was het sinds 3 maanden weer eens tijd voor een snoepfeestje voor mij en mijn vrouw. Met een dosis gezonde spanning gingen we richting Tivoli waar het feest de Revolutie was. De controle was echt een lachertje waardoor we heel snel binnen waren. Nuchter een rondje gelopen door het gebouw en rond 1 uur ons eerste halfje naar binnen gegooid. Het waren gele armani’s en we hadden er goede verhalen over gehoord. Na ongeveer 30 a 40 minuten begon hij langzaam op te komen en na een uur stegen we echt tot ongekende hoogte. Wauw het voelde serieus als een van de eerste keren! Scheelt ook dat Kolsch toen draaide en ik die nuchter al fantastisch vindt. 2 uur na inname zaten we voor ons idee nog steeds niet op ons hoogtepunt hoe bizar maar besloten we toch maar wat bij te pakken. Nadat die insloeg even 5 minuten zitten want die klapte in. Toen we daarna weer de dansvloer opgingen voelden wij voeten echt als wolken! Wat een diepe space zeg!!! Waar ik normaal alleen maar meer wil en harder gaan was dit echt perfect en dat terwijl ik al best wat feestjes heb gehad. Uiteindelijk nog een kwartje bijgepakt om hem tot het einde goed te kunnen spacen. Ik sta er nog steeds van te kijken hoe ultiem deze snoepjes vielen. Was echt weer terug naar mijn eerste feest