Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sindskort ben ik in aanraking gekomen met drugs, en tot nu toe gebruik gemaakt van Coke, MDMA (poeder) en Speed.. Mijn eerste ervaring was die van Coke, later die nacht in combinatie met MDMA poeder.. De coke was (als ik er nu aan terug denk) niet echt goed.. De MDMA sloeg maar niet in, 7 uur later wel De 2e ervaring was pure MDMA poeder, en goede ook. Wilde nu toch wel eens goed voelen hoe het insloeg.. en dit sloeg in als een bommm! Het was een heerlijke belevenis, waardoor ik de dag er na met andere vrienden nogmaals mdma heb geprobeerd.. En per slot van rekening de dag DAARNA ook weer! Dit keer icm Speed, waar ik zeker 12 uur waus van ben geweest.. Heb hier van geleerd niet meer teveel op mijn tong te kauwen hahaha.. Daarnaast was ik van de 3 dagen MDMA zwaar in een depressieve roes. Het leven had niet echt zin meer vond ik, erg vervelende gedachten dus.. Ook erg huilerig.. Maar na 3 dagen weer tiptop! Afgelopen weekend heb ik 1 dag zwaar coke gebruikt, dit was wél hele goeie troep en hier werd ik lekker sociaal van. Was in een groot uitgaansgebied waar ik meerdere discotheken heb betreed, en ik lekker aan het socializen met iedereen die ik niet kon.. Heel gaaf Vandaag heb ik een combinatie op van MDMA en Speed, ben er ook dit keer weer erg enthousiast over.. Heerlijk fijn euforisch gevoel, veel praten, lekker wakker en zin om dingen te ondernemen (zoals in een auto klussen bijv ).. Wel heb ik nu even het punt bereikt waarop ik niet meer weet wat ik precies wil gaan doen.. Maarja Tot zo ver mijn eerste ervaringen.. Ik ga Donderdag voor het eerst 2CB proberen, waarschijnlijk in combinatie met MDMA.. Zal dan ook mijn ervaringen posten"
"honingolie zei: leuk voor je, maar ik kan je aanraden jezelf wel goed in te lezen over de verschillende soorten drugs die je gebruikt, en met name de risico's ervan (en van veelvuldig gebruik). Snoep verstandig Klik om te vergroten... Over die MDMA trillogy (om hem zo maar even te noemen) was ik ook wel vrij huiverig, het is niet iets wat ik nog een keer doe maar door het vele bananen eten tussen tijd van inname bleef het effect wel sterk! Natuurlijk was het niet echt slim om zoveel achter elkaar, en nu 2 weken later alweer te gebruiken.. Dus straks even een tijdje niets"
"Bedankt voor jullie reacties Leuk om te lezen! Heb de 2CB even overgeslagen en even een pauze ingelast idd. Na een aantal dagen kom je er toch wel achter dat je van drugs redelijk overmoedig wordt.. Inderdaad, Harddrugs is erg fijn en daarom inderdaad beter om niet te vaak te gebruiken Ik merk bijvoorbeeld op dagen dat ik moe ben en wanneer ik toch door moet s'nachts (Werk in 'het nachtleven' om het zo maar te zeggen) ik toch wel snak naar een paar puntjes coke, gewoon om even van het gevoel af te zijn. Heb dit niet gedaan en merk dan de dag erna dat ik toch blij ben dat ik het niet gedaan heb, ben dus op tijd bij zinnen gekomen in ieder geval De reden dat ik 2CB icm MDMA wilde gebruiken is omdat ik al een aantal keer heb gelezen dat je hierdoor het euforische gevoel van 2CB versterkt, en daarnaast gewoon de trip-effecten van 2CB beleefd.. Maar misschien is het achteraf inderdaad toch wel slim om eerst eens een keer alleen 2CB te gebruiken"
"Toffe Tripreport! Ben er zelf ook geweest, weliswaar nuchter maar het was idd super! Volgend jaar misschien ook maar is met MDMA proberen"
"Dit hoort natuurlijk niet in de XTC maar ik wist echt even niet waar ik het moest plaatsen.. Ik heb vannacht lekker genoten van een Blauw Driehoekje, in combinatie met 2 lijntjes speed tegen het einde van de pil.. Nu ging bij het snuiven van het linkerneusgat ineens een hoop bloeden! Ik dacht eerst dat het door de zooi kwam, later kwam ik er achter dat ik zo'n wit ding op de zijkant van je tong (abces?) heb kapotgebeten! Het doet nog niet echt zeer maar dat komt natuurlijk nog wel, maar het erge is dat het al 4 uur lang bloed! Wat kan ik het beste doen met deze wond? Ook met het oog op eten etc, ik wil niet dat het ontsteekt of meer pijn gaat doen dan dat het al gaat doen zeg maar Thanks in advance people!"
"Het is inmiddels gestopt met bloeden, ziet er nog wel rood uit en zit een los "velletje" aan de zijkant van mn tong.. Die ik er overigens maar niet vanaf durf te trekken voor eventuele pijn"
"Halve dag op Q-stage gestaan.. Max Enforcer/Balistic heerlijk opgebouwd, Zany was de shittttt!"
"Jajajaja dit wordt hem 100%!"