Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een dag voor gebruik nog nooit geprobeerd, paar dagen voor gebruik wel. Moet toegeven dat je er dan wel weer een stuk harder op gaat. Dus logischerwijs is een dag voor gebruik waarschijnlijk niet verstandig. Wel heb ik een keer minder dan 24 uur gewacht met een slikken van een 5-htp pilletje nadetijd. +/- 8 uur na de laatste inname. Dit is echt een afrader. ik merkte aanmezelf dat de xtc gewoon 'opnieuw erin klapte' in één keer een dikke zweetaanval en het leek net alsof ik weer leip was."
"Qua schadelijkheid is het niet aan te raden. Zoals in de andere reacties ook al is geplaatst. Echter heb ik laatst zelf de combinatie van 4F en XTC geprobeerd. Ik moet eerlijk toegeven dat het me prima beviel. Maar verstandig is het niet. Hoeveel milligram neem je van beide? Daar zit ook nog wel wat verschil in."
"Late reactie, maar misschien een tip voor de volgende keer. Als ik altijd zo last heb van niet kunnen slapen na de tijd neem ik een tabletje melatonine. Slapen lukt me dan meestal wel."
"Re: Iemand ervaring met het bestellen van Crackers voor lach Slagroomspuit halen, ik had mijne al voor 20 euro. Scheelt een hoop ellende! Ik wil je wel een linkje geven. Maar dat mag volgens mij niet. In dit geval is Google je beste vriend. Richtlijn is meestal 1 a 2 patronen per ballon!"