Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"i am hurricane zei: stel nu, je vriend/vriendin gaat plots slecht vanwege het onbewust drinken van vloei dat in zijn/haar drinken gekapt is. ik zou mijn vrienden graag zo snel en veilig mogelijk terug beter wille late voelen mochte ze eens een bad trip van iets hebbe ofzo Klik om te vergroten... Bedoel je daarmee dan ghb ofzo? Ik neem aan dat je het niet hebt over vloeibare paddo's in je cola"
"Haha het is echt leuk om jouw report te lezen! Ik weet niet wat je normaal voor zinnen fabriceert, maar nu maak je echt prachtig beeldende verhalen Ik heb zelf nooit methylfenidaat gesnoven. Dat beweeglijke is wel heel makkelijk te verklaren neurologisch gezien, dus daar sta ik niet van te kijken. Leuk dat je dit met ons wilde delen Hoop dat je inmiddels aan het slapen bent, maar ik heb zo'n vermoeden haha Eh..welterusten!"
"Het is voor iedereen wel verschillend welke benzo's het beste werken na inname van bijv speed. Niet alleen omdat de doses drugs verschillen per persoon, maar omdat je mate van arousal niet hetzelfde is als die van je buurman. In je hersenstam is er een overactiviteit van serotonine of dopamine, waardoor je hersenen prikkels van buitenaf blijven verwerken. De mate van arousal is dan hoog. Dat merk je goed als je je op het hoogtepunt zit van je pepdrugs, maar onbewust blijft dat ook nog als je de drugs al langer geleden hebt ingenomen. Dat wordt steeds minder, maar vaak is dat nog niet op het moment dat jij wil slapen. Benzo's remmen de werking van serotonine en dopamine, maar het verschilt wel per persoon welke benzo's werken. Sommige mensen hebben al genoeg aan een inslaper (zoals dormicum). Dat wordt vaak ook als kortdurend kalmeringsmiddel gebruikt en zal voor de meeste mensen niet geschikt zijn na pepgebruik. Oxazepam werkt wel als je geen heel hoog arousal niveau hebt, maar is geen doorslaper. Ikzelf gebruik nitrazepam, dat alweer iets steker is, en dan is slapen nog moeizaam. Je kunt een beetje inschatten wat zou kunnen werken als je nagaat hoe goed je je normaal kunt concentreren. Als je normaal altijd veel prikkels aan het verwerken bent en je niet goed kunt concentreren, bestaat de kans dat een dormicumpje niet gaat werken en je iets sterkers nodig hebt. Maar goed, das een hoop leuke theorie maar theorie werkt natuurlijk niet altijd en voor iedereen"