Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Morthan zei: Ik zou dit juist ook voorleggen bij je dokter, wat vaak het probleem is als je de stempel 'Multiple Drug Abuse' op je naam krijg, verstrekken ze helemaal geen medicijnen meer. Zoals ik al zei ben ik bekend bij het afbouwen dvm benzodiazeprines en 's avonds een borrel. Hoofdzaak is dat hoe je het ook doet, je je GABA receptoren wel moet blijven stimuleren door langzame afbouw, je lichaam went hieraan... en hoe minder GBL/GHB in je bloed hoe beter. Je GABA kun je dus regelen met een beetje GBL/GHB samen met alcohol. Drink eerst wat, 2 uur voor je dosis uitwerkt en stap die avond langzaam over op alcohol. En Benzo voor het slapen, zodat je lichaam langzaam de rust terug vindt. Daarna kan je als je merkt minder moeite hebt met van de GBL afblijven je balans terug vinden en in jouw geval desnoods alleen de medicijnen tegen psychotica. Het lullige is dat afbouwen afkicken GHB psychoses kan veroorzaken, misschien bij jouw zelfs verdubbelen. Al moet dit met een fles wijn en een paar Diazapam's die je GABA ook reserveerd. De fles wijn zal je dokter/arts afraden, maar ik heb dit in de wind geslagen en toch met succes, wordt alleen geen alcohol verslaagde, omdat je geestelijk toch nog gevoelig bent voor de 'high'. Zowieso kijken voor de anti despressiva na afloop als je dit doorlopen hebt, en geen Benzo's meer nodig hebt. En alles door elkaar maakt het helemaal anti-depressiva dus pas op! Probeer een fles GHB te kopen, dat maakt de afbouw gecontroleerder en is minder funest voor je maag en slokdarm. Kun je dit niet krijgen ga dan zelf expirimenteren met uitreageren van GHB. Dan heb je altijd wat in huis voor de afouw, maar onderschat het niet, als je hebt staan, is het de makkelijkste weg er weer wat van te nemen, helemaal als je je stontziek begint tevoelen, maar hou het dan op een minmale dosis. Klik om te vergroten... Ik pak nu drie weken GHB en stoppen is echt heel lastig: heb het al drie keer ‘cold turkey’ geprobeerd maar dat is niet te doen: trillingen over heel mijn lichaam, depressie, totale ontreddering. Jouw tip over rode wijn ga ik nu eens opvolgen, wist helemaal niet dat daar GBL in zit. Thanks! Hiernaast heb ik Rohypnol achter de hand, wanneer kan ik die het beste innemen, als ik dat al moet doen...? Stoppen met g. is een bitch, pfff...ben verder totaal niet verslavingsgevoelig, behalve met g. dus..."
"Rdammb zei: Voor iedereen die wilt afkicken van ghb/gbl heb ik de zelf de makkelijkste manier. Sowieso moet je NIET afbouwen maar je lichaam voor de gek houden door aangeschoten te zijn. Koop een fles rode wijn (zit van nature stoffen in die hetzelfde werken als ghb/ghb). Zodra je zweethanden krijgt of angstig wordt gelijk een glas (200 ml) helemaal opdrinken. Na ongeveer 10 minuten begint ie te werken. Neem na ongeveer 4 uur weer een glas, en voordat je naar bed gaat weer een glas. Drink zodra je de afkickverschijnselen voelt maar absoluut geen G nemen. Geloof me je zult heerlijk slapen maar als je wakker wordt lijkt het of je overeden bent door een trein. Als je voelt dat je nog angstig bent neem dan 100 ml wijn maar probeer nuchter te blijven als het lukt. Je lichaam is iig 24 uur zonder G en de lichamelijke verslaving is verdwenen. Je moet sowieso 21 dagen helemaal CLEAN blijven voordat je weer een keer gaat nemen!!! 21 dagen heeft je lichaam nodig om zichzelf weer op te bouwen. Sommige mensen zullen nog wel geestelijk moeilijk hebben maar dat verschilt per persoon. Vooral als je in een kut periode zit Die raad ik aan om pure wiet te vaporizen (NIET roken). Dit trouwens niet doen tijdens de afkick want dan wordt je helemaal para. Al die medicijnen zijn onzin en alleen maar om te verdienen aan de verslaafde. Vooral afkickklinieken zijn er om geld te verdienen (gemiddeld kost het 10.000 euro) geen enkele verslaafde zal zonder een verslaving door het leven kunnen omdat dit is wie je bent. Zelfs de personen die in een kliniek werken doen dit om zichzelf beter te voelen omdat ze iemand helpen, ook dit is een verslaving. Ik heb rust gevonden, ik zal nooit iemand kunnen zijn die nooit meer iets gebruikt. Kan ook niet omdat dit in je genen zit. Probeer dit voor jezelf te accepteren en je zal de verslaving onder controle kunnen houden. Met G is dit sowieso niet mogelijk want zodra je "high" ben wil je alleen maar meer. Ik blijf ook thuis als ik gebruik of op een feest. Wanneer ik constant gebruikte ging ik ook debiele dingen kopen of heel veel snoep halen omdat je geen "grenzen" meer heb als je high bent. Ik haal om de 2 weken ongeveer, iedere week kan ook, dit moet je voor jezelf bepalen, een klein mini flesje bij me dealer (ongeveer 4 shotjes van 2 ml). OP=OP ... ik geniet er dan ook echt van en de lichamelijke afkick blijft uit. Haal dan ook NOOIT maar dan ook NOOIT een grote fles. Je kan het een tijdje netjes volhouden maar je valt een keer door de mand zodra je zin heb. Vraag aan je dealer of je iedere keer klein beetje kan halen of zet een grote fles neer bij een goeie vriend of familie lid. Hoop dat iemand er iets aan heeft, dit is mijn mening over verslaving en ik heb gelukkig al heel wat mensen wat kunnen leren om ermee om te gaan. Ik was doodongelukkig voor 1 jaar toen ik nuchter was omdat ik iets extra's afentoe nodig heb. Iedereen zit anders in elkaar dus dit kan je ook NIET helpen. Iig wens ik iedereen heel succes maar ook veilig plezier met het (niet) gebruiken van drugs. Klik om te vergroten... Goede tip, die rode wijn! Ga het meteen proberen! Want cold turkey stoppen met GHB is echt niet te doen...zelfs als je het in mijn geval ‘slechts’ twee weken hebt gepakt: trillingen, zweten, depressie en totale ontreddering...wish me luck"