Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1) coke 2) mdma 3) nicotine, speed en aardbeien (als aphrodisiacum weetje, mmmm)"
"tja, lijntje speed en flinke dosis alcohol é...tis weer weekend mensen, party on aciiiiid"
"coke (wiiiii), nicotine, alcohol..en een dafalganske om de bloedvaatjes weer beetje te verwijden é..lol"
"eerste keer in feite geen effect gehad - mss zwak gerief, op da moment nog ni echt in te schatten wegens ervaringtekort, lees zero ervaring - met den tijd de smaak te pakken gekregen en ja...laatste lijn 2min geleden nog genomen"
"TomTom zei: Nooit gedacht, dit is zeer verslavende harddrugs, hier wil ik niets mee te maken hebben? Klik om te vergroten... lol..hek ook altijd gezegd ze, maar soms overvalt t je gewoon en wil je uit nieuwsgierigheid gewoon je grenzen verleggen en begrijpen hoe anderen zich erbij voelen - kwestie van ervaring op te doen (openminded) - en geraak je er sneller mee in contact dan je ooit zou gedacht hebben. Heb er nog geen second spijt van gehad wel is kwestie van karakter te hebben om enkel met mate te gebruiken en ervan te genieten en er geen misbruik van te maken, das de kunst kerel"
"Enesteene zei: moet je lichaam dr eerst aan wennen? Klik om te vergroten... lol beste quote tot nu toe"
"pillen pletten - ni evident, soms omslachtig, andere keren weer gemakkelijker te verwezenlijken, afhankelijk van wat je in handen hebt é..t snuiven ervan is pijnlijk, iets pijnlijker dan speed, t effect komt sneller dan als je slikt, ma jullie weten wss wel waarom, stroming bloedbaan richting hersens blabla...wel leuk als ge onder vrienden zijt op after na feestje en ff gezamelijk wilt chillen (mdma heeft vrij slaapwekkend effect na e tijdje) soms kom je wel vreemde toestanden tegen > de hoogtepunten < - remix "round the table" dansen als e bende scheve robots - hilarisch achteraf bezien, zalig opt moment zelf, lekker uit je dak gaan é..je leeft maar 1 keer en zolang je familie je ni bezigziet, no worries"