Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blow doordeweeks en in het weekend al 6 jaar. Weekenden gaat het hard aan toe, zo een 7 a 8 jointjes op een zaterdag of vrijdag. Als ik op vakantie ga dan denk ik er geeneens aan. Niks lichamelijk of geestelijk ( soms aan het strand dan wel, maar dat komt omdat het een ideaal moment is om te blowen ), doe het denk ik meer om de verveling en de bullshit uit me hoofd te halen. Dat blowen verslavend is zit denk ik gewoon tussen de oren."
"Blow best veel, ik zie het als een lifestyle na werk is lekker of s'weekends blaas ik volop hasj. Vind het niet eens leuk meer om nuchter te zijn. Maar meer dan blowen of af en toe een flesje doe ik niet."
"Wie haalt er nou een voorgedraaid jointje?"