Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor effecten heeft oxazepam?

Wat voor effecten heeft oxazepam?

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat ik het fijn vind om het rond die tijdstip te nemen, kan ik er nog een beetje van genieten en val ik nog makkelijk daarna in slaap.

Voor de rest maar 3 á 4 keer ervaring met oxazepam en ben geen benzo-fanaat dus spreek hier dus ook uit mij zelf.

Ook een zinsbouw in die zin waar je u tegen zegt :rolleyes:
S
StonersosaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had een vraagje, ik heb 1 oxazepam (10mg) gekregen van een vriend van mij en ik wil graag weten wat de recreatieve effecten zijn van dit middel en op welk moment kan ik dit het beste gebruiken?
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ooit van "google" gehoord? Veel mensen namelijk nog niet.

Je typt in google: oxazepam
Klikt op het eerst verschijnende site
(http://www.apotheek.nl/medicijnen/oxaze ... t=oxazepam)

En poef, alle informatie die jij precies zoekt!
S
StonersosaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yaizer zei:
Ooit van "google" gehoord? Veel mensen namelijk nog niet.

Je typt in google: oxazepam
Klikt op het eerst verschijnende site
(http://www.apotheek.nl/medicijnen/oxaze ... t=oxazepam)

En poef, alle informatie die jij precies zoekt!
Klik om te vergroten...
Ik heb het over een recreatieve ervaring niet het gebruik als medicijn
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kalmerend, rustgevend maar vooral een soort stressvrij ontspannend gevoel met een lichte euforie. Ik vond de euforie bij diazepam, i.v.t andere benzo's, best hoog maar volgens mij is dit persoonsgebonden.

Het is lekker om in te nemen rond 19:00 zodat je heb snel voelt. Geniet er lekker van en ga een film kijken of een boek lezen. Het is heerlijk ontspannend en stressvrij.
Daarna lekker vroeg je bed in en je valt in slaap als een roosje :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yaizer zei:
Het is lekker om in te nemen rond 19:00 zodat je heb snel voelt.
Klik om te vergroten...
Wát?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Yaizer zei:
Het is lekker om in te nemen rond 19:00 zodat je heb snel voelt.
Klik om te vergroten...
Wát?
Klik om te vergroten...
Die snap ik ook niet helemaal.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gaat denk ik meer om het voelen, waarom zou je op dat tijdstip wel snel voelen?

Het gaat er toch om hoeveel je in je maag hebt zitten en voor het laatst gegeten hebt hoe snel je iets voelt? (natuurlijk zit er ook persoonsgebonden dingen aan)
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee die hele zin klopt niet :P
Ik bedoel er niet meer datje hem op die tijd stip sneller voelt als op andere tijdstippen, ik vind het gewoon fijn om hem op dat tijdstip in te nemen.
De hele in is gewoon fout :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."