#1
Dat ik het fijn vind om het rond die tijdstip te nemen, kan ik er nog een beetje van genieten en val ik nog makkelijk daarna in slaap.
Voor de rest maar 3 á 4 keer ervaring met oxazepam en ben geen benzo-fanaat dus spreek hier dus ook uit mij zelf.
Ook een zinsbouw in die zin waar je u tegen zegt
Voor de rest maar 3 á 4 keer ervaring met oxazepam en ben geen benzo-fanaat dus spreek hier dus ook uit mij zelf.
Ook een zinsbouw in die zin waar je u tegen zegt
