Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Je hebt echt niet begrepen volgens mij he? Hahahaha je wordt gepopt. Nee je komt thuis..... 1 slippertje, Cartel op je dak prijs op je hoofd. Leuke wereld dat....... Maar ja jij als prater uniek geval, ik denk dat jij het echt superver komt."
"transient zei: is dit een ok topic om te bespreken? hoe serieus nemen jullie de 1e regel hier? Klik om te vergroten... Wat denk je zelf? Ik denk niemand neemt serieus. Misschien een sco2 vraag..."
"Ooh kan iemand dit naar het foto topic plaatsen was niet voor hier bedoeld"
"Hoe vers is je ammonia? Maakt heel veel uit ook. Als je nacht open laat staan of oud is......"
"Hardcore_frk zei: Wat denken jullie: Colombia of Peru? Ik weet het verschil niet zo goed te herkennen eigenlijk.. Klik om te vergroten... Echt moeilijk te zeggen soms heb je die hele glanzige coke die kun je wel vaak zeggen dat Colo is dit is geen cryssie wel flakes het kan natuurlijk uit 3 of 4 landen komen ook Colombia heeft uiteraard flakes. Als je een betrouwbare bron hebt kun je het weten niet die dealer die een jaar draait meestal meestal zijn het mensen die al paar jaar achter de rug hebben die het weten. Maar ook ben ik erachter gekomen kijk beide foto's dat de glans ook door flits kan komen. Ik heb vele soorten voorbij zien komen en gekookt ik heb flakes mooi droog laagjes aanwezig ook 7.5 zien koken niks kan je zien blijkbaar zelfs na 20 jaar niet. Geur smaak overblijfsel na koken kan je over speculeren na 20 jaar. Beter een dealer die garantie geeft tot buiten de deur. Als ik die foto's van mezelf kijk beide hetzelfde de 1 zou ik Colo cryssie zeggen andere zonder flits ziet wel mooi eruit."
"Beetje slechte foto 0.9 uit 1 gekookt dit is geen precisie weegschaal. Ik wou ook eens weten wat uit 1 g kwam ik ga er vanuit hij was goed droog nagekookt met water dat er 0.85 of meer is overgebleven was ook mooie brok Peruaanse ja hij wordt als 9 plus verkocht maar da's gewoon bij precisie weegschaal is het meestal 0.88 of 0.89 ik ben geen dealer dus wat ik zelf met zo een ding ik gebruik geen andere stoffen die gewogen moeten worden of designer drugs gefeliciteerd met het Nederlands elftal."
"Laatste met flitser"
"Het valt me inderdaad op de laatste jaren, eigenlijk al langere tijd dat de cocaïne tegenwoordig, echt zo sterk is. Dat 1 pakket en daar zit minder dan een hele in al snel teveel is 0,2 in korte tijd is veel. Kan al te veel zijn, waar ik in het begin grammen ervan kon snuiven. Uiteraard er van bewust dat ik in de beginjaren waarschijnlijk veel 25 procent meuk ook weleens alleen zoetjes poeder geloof ik. Kon bij dat soort volk niet eens verhaal halen. Nu na zoveel jaren weet ik natuurlijk meer ervan en is het op een rustig pitje. Ik voel na 17 plus minus jaren eigenlijk ook geen tolerantie eerder het tegenovergestelde na iets te snel ongemerkt teveel nemen. En je daarna niet lekker meer voelen. Misschien komt het door misbruik in verleden, misschien te snel te veel? Als ik heel weinig neem paar keer een puntje voel ik mij over algemeen beter als dat ik hele pakket opmaak. Mooie zak trouwens ziet goed uit. Fotografeer je met of zonder flitser?"
"Calliweed2.0 zei: Ja tegenwoordig is er zoveel goede te krijgen is heel duur kun je het ook niet noemen vergeleken met eerder. De foto is denk ik zonder flits maar wel in nachtstand wel redelijk goede camera Met flits krijg je meestal zo iets ook niet verkeerd Bekijk bijlage 25041 Klik om te vergroten... Ik heb ook iemand die zich op Peruaanse richt, zegt ook meer voor te betalen voor die soorten stempels weet ik veel. Was het dan vroeger normaal dat het versneden was?"