Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb de ervaring van het stoppen na 5 jaar blowen. De eerste 2 weken is maf en voel je je leeg en ben je bang dat je geen plezier meer gaat hebben en dat niks meer leuk is. Daarna word alles weer normaal ennkom je erachter dat het dus nier zo is. Zorg dat je wat anders aan je hoofd hebt. Zoek een wietvrije hobby"
"Ik rookte al 4 jaar wiet zonder dat mijn partner het wist. Tijdens de hond uitlaten stiekem enzo. Dat was erg lastig omdat ik niet rook dus ik moest altijd de lucht maskeren en dan wordt je heel creatief. In de winter handschoenen aan met daaronder latex handschoenen. Bifi worstje in je binnenzak om de adem te maskeren. Het kwam echt op een punt dat het gewoon debiel werd. Ik heb nu een dochter die veel aandacht vraagt en met een stonermind was ik savonds lui en moe en waren handelingen als in bad en in slaap brengen een te grote opgave. Ik heb toen maar besloten om te stoppen en rook nu 2 weken niks. Ik ben gaan sporten om toch wat anders in mn gedachten te hebben. Gaat goed"