Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"W.F.L. zei: Exceptional Insight zei: Ik vind de prijzen nog steeds wel bijzonder hoog eigenlijk. Klik om te vergroten... Klopt, maar er valt wel weer aan te raken bij mij toch. Toch echt een hele tijd niemand die kristallen kon regelen, alleen pillen vertrouw ik niet in BE. Bij sommigen is het wel duurder dan 30 euro voor een gram nu. Klik om te vergroten... hier inderdaad ook 30 euro voor een gram, vanaf 10gr word t wel 'goedkoper' 250e en de kwaliteit is ook weer goed, maar dat is op de meeste plaatsen inmiddels wel weer zo. Hier is de crisis voorbij"
"Geniaal spul t was de laatste tijd wat lastig om aan te komen hier, maar inmiddels weer stukken beter. vorige week laten testen, tussen de 80-82%. Op xclusive afgelopen weekend ook wat gebruikt e slaat heerlijk in"
"Mac... zei: 40 euri voor een grammetje mdma kristallen zou ik wel neerleggen, het is (hier althans) behoorlijk crisis. Hier is de crisis inmiddels wel voorbij, voor een grammetje betalen we hier 30 euro en nemen we 10gr word t 250e, maar ik moet toegeven dat het nogniet de prijzen zijn van voor de crisis MArr laten we blij zijn dat t weer te krijgen is in elk geval Klik om te vergroten..."