Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sljoopie zei: Hallo, Gebruik al 20 jaar lang voornamelijk speed,wekelijks. Van alles en nog wat gehad in al die jaren maar bijna nooit mdma en nu ook lsd. Maandag mdma gedaan, meerdere setjes en in totaal 1gr goeie mdma gehad. Amper vaag, die ander na 0.2 al van het padje af. Vandaag voor het eerst 1 lsd zegel genomen met een ander, een grens die ik eigenlijk nooit over wou gaan. Die ander met ook veel drugs ervaring had nog nooit van zn leven zo'n vette trip gehad, ik heb zelfs hier ook amper wat van gemerkt. Zijn er stofjes of receptoren in m'n brein afgestorven ofzo of is dit allemaal vrij normaal? (NEE, normaal zeker niet) Alvast bedankt Klik om te vergroten... En zou echt geen idee hebben weet wel dat wekelijks speed gebruik je hersens behoorlijk kan veranderen. Heb je al eens wat gegoogled erover"
"Normaal hou ik van femdom bdsm. Ik kan ook zeer dominant zijn. Hou ervan mamnen vastbinden en zich volledig aan me over te laten geven grrrrr... door jullie kijk ik nu seksuele anime hentai, iemand zin om te bellen? (prive zonder nummer) samen lekker spelen. Mag zonder peaten maar lekker hijgen en gek doen. Of.vieze woordjes hmmmm ben heel nat. Eerst even goede lijn.... Pb wil zin heeft. Xx"
"Before en after.... lets go. Iemand belln? Mag anoniem heerlijk kuinen. Ben nat en kan vaak klaarkomen 😳 PM geile guys!!!!"
"WackyJacky zei: Beste allemaal op het drugsforum, Na lang nadenken heb ik besloten toch maar een account aan te maken. na al het lezen van alle interessante forums hier, ik zal mezelf even kort voorstellen. ik ben een jonge vrouw 22 jaar oud uit Den Haag. Over mijn eigen drugsgebruik heb ik niet veel te vertellen. de drempel voor mij is namelijk best hoog om uiteindelijk te gaan gebruiken. ik heb in totaal 12x drugs gebruikt over een tijd van 5 jaar. Wat alleen XTC/MDMA of cocaine is geweest. ik ga nooit verder dan 1 pil op een avond of 5 sleutel puntjes cocaine. dus dat is best weinig. dit heeft te maken met het feit dat ik nooit echt de behoefte heb om veel te gebruiken of super hard te gaan. Mellow vindt ik fijn, maar dit heeft ook een andere reden. Er is nu 2 jaar geleden een goede vriend van mij overleden aan cocaine gebruik. Hij was destijds 23 en zou nu 25 zijn. Een paar dagen na zijn gebruik heeft hij plots een hersenbloeding gekregen en is uiteindelijk 1 week later overleden aan een hartritmestoornis. uit de autopsie is gebleken dat dit is gekomen door cocaine. Want wie van 23 overkomt dat nou? een hersenbloeding. Zijn dood is afschreven als een natuurlijke dood. Ik heb me al die tijd afgevraagd hoe dit zou zijn gekomen? hij gebruikte nauwelijks cocaine. Maar als hij het wel deed ging hij ervoor. Waarschijnlijk was er op die avond ook veel alcohol in het spel. Het klinkt misschien logisch dat die combinatie al antwoord geeft op mijn vraag. Maar toch ben ik benieuwd naar meer? want er zijn zoveel mensen die drugscocktails maken en alcohol drinken op dezelfde avond. Of mensen die verslaafd zijn en al 20 jaar lang elke dag snuiven. zijn dood heeft voor mij een angst ontwikkelt die ik soms lastig kan vinden. Ik vindt het gebruiken van drugs namelijk super leuk. Vooral als je aankomende zomer weer op festivals in het zonnetje met een likje lekker kan dansen. Of op een gezellige avond even naar de wc loopt om een nakje te nemen. Maar toch heb ik mezelf erop betrapt dat de laatste keren drugs voor mij eindigde met een schuld gevoel en onbewuste angst dat het bij mij ook verkeerd kan gaan. Mijn vrienden die gebruiken die doen het allemaal zonder angst of moeite. Ik wil dat weer terug krijgen. misschien is het niet echt duidelijk waar ik hiermee heen wil. misschien wilde ik dit alleen even kwijt liefs, wacky jacky Klik om te vergroten... Kippevel meid..... ik gebruik ook wel cocaine en toevallig nu ook. Bij het lezen is mijn hartslag nog sneller geworden Ik ben zo bang dat dit fout gaat. Hoe weet je wanneer je teveel cocaïne op hebt??? Tips zijn uitermate welkom nu 🥺🥺"
"Als ik te ver ga of teveel praat zeg het alsjeblieft Ik ga heel hard okii 😂"
"@Don Draper Paar tips voor je die we ook privé al een beetje hadden besproken maar misschien hebben andere lezers er ook wat aan. Negatieve gedachtes zitten in jou onderbewust zijnde vast geprint. Je denkt eigenlijk automatisch op autopilot erg negatief. Zelf heb ik hier ook jaren last van gehad, en weet ook uit ervaring dat blowen die gedachten zeer verstreken. Op YouTube staat een mega informatieve video (Ted Talk) dacht ik over negatieve gedachtes opmerken, en die om te draaien naar positief. of typ eens in op YouTube: ''change negative thoughts to positive'' vele behulpzame video's vond ik zelf. Bewust van een negatieve gedachte? Omdraaien naar positief. Soms kan opschrijven of hardop uitspreken, als je alleen bent ook goed helpen, Negatief denken na jaren lang gaan automatisch net als leren fietsen, autorijden noem maar op. Probeer dit te oefen. Kijk video's, lees forums. Probeer minder naar het verleden te kijken - meer toekomst gericht. Je komt er wel Don. Sorry als ik overkom als een wijsneus trouwens. Licht over invloed nog maar dit heeft me echt geholpen. OT: ik zeg al een uur dat ik offline ga dus ik ga er van tussen. Toppers zijn jullie en nuchter zal ik iets minder spraakzaam zijn meestal. xx"
"Ik wil een dateee of bellen gekkies wie durft ❤ Ik ga zooo hard sorry das jullie gek van worden hoor hihi just tell me ok. Bellen mag anoniem.zelfs zonder praten als ke wil gewoon geilen me kutje horem em kreunen schatties"
"Laramonjour zei: Het mag allemaal wel een tandje minder opzich Klik om te vergroten... Is echt de drugs excuus ja misschien ga ik zo bellen dan ben ik hier ff weg. Nogmaals sorry hugssss"
"Laramonjour zei: Het mag allemaal wel een tandje minder opzich Klik om te vergroten... Ja sorry I understand"
"Roze Olifant zei: Goed gezien, je gaat te ver. Dit soort spam/lastigvallen van anderen (die daar niet om vragen) willen we niet op het forum. Het is sowieso geen datingsite hier, ook geen seks/texting-site. En ook in het ‘Ik ben geil’-topic is dit dus niet de bedoeling. Je bent er al op aangesproken door Laramonjour, maar krijgt bij deze een officiële waarschuwing. Bij een volgende keer kun je een tijdelijke ban verwachten. Dus let hier a.u.b. op. Drugs zijn niet echt een excuus, die gebruiken we allemaal wel ‘ns hier en dan gelden in principe nog altijd dezelfde regels. Je foto heb ik verwijderd. Lijkt me allesbehalve handig om jezelf (?) zo op een forum te zetten! Bovendien is het tegen de forumregels, want pornografisch materiaal is hier niet toegestaan. Klik om te vergroten... yes ik had het begrepen en schaam me kapot nu de drugs beginnen uit te werken. heb hele goede privé gesprekken gehad en me lesje geleerd. Gelukkig was het geen naakt foto jemig wat doe ik rare dingen onder invloed. Bedankt zelfs voor het verwijderen van de foto... voor ik straks over het internet ga als.... Heb me les geleerd, heb ook tegen de apotheker en de rest mijn welgemeende excuus aangeboden. kwam een beetje door de naam van dit topic, en de rush waar ik middenin zat. Heb hele goede privé gesprekken gehad, heel leerzaam en voel me goed nu, Bedankt voor de tweede kans ik zal me bewijzen, Jullie zijn toppers allemaal. Heb doelen voor vandaag en ga ervoor, heel fijn weekend en geniet van je bakkie koffie hihi, leuk je te leren kennen. nogmaals sorry aan iedereen en ik ga even offline zo, hartjes naar iedereen en alvast goed weekendje allemaal."