Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een verhaal... Veel sterkte gewenst. Hoop dat je er vanaf kunt blijven!"
"Met LSD op voelt het wel altijd alsof je je hele trip in een natte broek rondloopt. Ik twijfel ook altijd of ik mezelf bezeken of bescheten heb, gelukkig nog niet voorgekomen 😂"
"Roze Olifant zei: Ik neem aan dat er naast een mentale verfrissing ook een fysieke verfrissing plaatsgevonden heeft? 😜 Klik om te vergroten... In ieder geval een schone onderbroek mag ik hopen 😂"
"Naar mijn inzien val je hier zeker nergens buiten! Wat moedig om je gevoel hier zo op te schrijven, heel erg knap! Take care ❤️"
"Lijkt wel alsof je bolletjes wilde gaan slikken 😂😭 Tering wat een bommetjes. Kan wel in herhaling vallen maar je weet nu wel dat het teveel is. Sterkte de aankomende dagen"
"trippymeeuw zei: Maar kan ik bijnemen of niet? Klik om te vergroten... Kun je niet meer versterken"
"Holy shit. Spoedig herstel gewenst! Goed inlezen voortaan. Maar als je nooit meer drugs wil aanraken, kan ik dat heel goed begrijpen. Goede mensen om je heen tijdens gebruik is ook zo belangrijk."
"Blijft een apart stofje. Ik heb juist het tegenovergestelde meegemaakt. Ik werd in een K-hole gezogen en zag juist mijn begrafenis. Zag mezelf in de kist liggen vanuit helicopter view. Met al mijn dierbare mensen om de kist heen. Bizar. Hoe voel je je nu?"
"StraatPiraat zei: Wat voor gevoel riep dat tijdens de ervaring bij je op? Was het verdriet, een soort wakeup call vibe of compleet stoïcijns en gedistantieerd? Klik om te vergroten... Gek genoeg heb ik alleen maar vrede gevoeld…"
"We hadden al gesproken maar wil toch nog even zeggen dat je schrijfstijl enorm chil is! Mooie doppen ook 😁 Krijg spontaan ook zin in XTC met mijn liefde ❤️"