#1
Zou een grotere stad opzoeken en er een leuk dagje aan vast plakken!
als ik jou was zou ik niet net over de grens naar een shop gaan maar wat verder van de grens af want net over de grens ga je geen shop binnen komen als een belg alleen nederlanders mogen daar naar binnen dat hebben ze gedaan om drugs toerisme tegen t gaan als ik het goed heb is het zeeland noord-brabant en limburg waar je alleen als Nederlander wiet kan kopen maar het raare is het verschilt ook per gemeente de eene doet het wel de anderen weer niet beetje vaag dusGraag Zou ik eens een kleine uitstap maken en genieten in shopik woon in Antwerp en Zou de train nemen
graak ik binnen in roosdaal? Of eventually ergens anders . Wel met trein uiteraard
Tilburg! Enorm veel Belgen hier bij alle shops.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."