Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Gisteren voor de 2e keer truffels gedaan. J en ik hadden het idee en we vroegen R ook mee. J en ik naar de smartshop en na het bekijken van de sterktes hebben we besloten de Cosmic Connectors te proberen. Rond kwart over 9 ingenomen. TIP: koop een reep chocola en stop eerst een stukje in je mond laat het smelten en gooi dr een haffeltje truffels in en kauwen. Hierdoor proef je de zure nasmaak van die dingen niet en de chocola zorgt ervoor dat je trip harder gaat. Na een kwartier-half uur begonnen we te trippen. We kregen zwaar harde lachkicken en moesten om alles lachen J en ik gingen op het pleintje waar we zaten even rondlopen om de boel te verkennen. de blaadjes van de bomen waren bij windstil aan het draaien en zwaaien naar ons. R deed voor de eerste keer mee en was op het begin nog even aan het afwachten hoe hij erop zou reageren. Na de truffels weer uitgekotst te hebben door een te grote slok sinas te nemen was mijn gevoel goed en kon ik echt gaan trippen. we besloten om op pad te gaan en wel te kijken waar we zouden eindigen. we gingen eerst naar het centrum van ons dorp lopen. we wisten dat we eigenlijk geen nuchtere mensen tegen moesten komen omdat die nooit zouden begrijpen in wat voor wereld wij zouden zitten. Onderweg kwamen we gelukkig niemand tegen en hadden we het gevoel dat we de enige 3 in het dorp waren en alle huizen verlaten waren. We voelden ons oppermachtig en maakten grapjes over dat we gangsters waren. In het dorp aangekomen was het minder leuk. De mensen waren niet te begrijpen en allse wat we over die mensen dachten zeiden we hardop terwijl ze daar wel echt fietsten. ik moest sigaretten hebben en ging de friettent binnen. Toen ik vroeg om een pakje peuken zag ik de hand van de medewerkster in slowmotion naar het pakje grijpen en het aan me geven. Toen ik buiten kwam riep ik R en J dat we hier weg moesten want het was allemaal veel te druk. Toen gingen we verder op pad naar de bossen. We liepen langs huizen waar we het licht aanzagen en we naar binnen konden kijken. Dit was net of we door het sprookjesbos liepeni n de efteling. Toen we langs een kantine kwamen van de plaatselijke camping keken we naar een verlichte kantine vol met oude mensen die zaten te kaarten. De mensen keken niet naar ons en dat was echt raar. ze bewogen in slowmotion en praatten met elkaar. Toen we verder liepen kwamen we bij een weg aan. Toen werden we vreselijk bang van de auto's die daar overheen reden. We beseften niet dat er mensen in die auto's zaten die ddie dingen besturen. we wisten dat we hier echt op moesten letten anders zouden we doodgaan. Tenminste zo dachten we na de weg overgestoken te hebben liepen we richting het bos. Toen we het pad zagen dat erg donker was keken we elkaar aan of we daar wel in moesten gaan. Uiteindelijk hebben we besloten om niet het bos in te gaan en terug te lopen naar het pleintje waar we begonnen waren. Maar je raad het al. we moesten die weg weer over. Vreselijk bang voor het ergste liepen we naar de weg en zagen we een auto aankomen. we deinsden een stuk terug achteruit en toen we zagen dat het veilig was zijn we de weg overgerend. Op de terug weg zijn we nog zon 5 auto's tegengekomen op de donkere weg zonder lantaarnpalen waar we liepen. Iedere auto liet ons bijna in onze broek schijten van angst of we niet dood gereden zouden worden. na 2 uur op reis te zijn geweest door het dorp kwamen we eindelijk weer aan op het pleintje. Toen we op het pleintje waren begonnen we ook weer wat nuchterder te worden en hebben we nog wat nagebuurt over onze geweldige trip door de bebouwde kom en buiten de bebouwde kom. Al met al was dit een geweldige tripervaring van truffels en kan ik echt iedereen aanraden deze eens te proberen. Het zijn geen truffels waar je bij op dezelfde plek wilt blijven maar je wilt verkennen, op reis weg van de plekken waar je meer dan 5 minuten staat. Hoop dat jullie een beetje snappen wat ik heb meegemaakt met deze soort truffels:P"
"Halloo, Oke daar gaat ie, Het is vrijdag 27 november 2009, 3 maten van me en ik gaan uit naar een hardstyle/core feest. We hebben paar dagen van te voren al besloten dat we eens een keer xtc gaan proberen! Een vriend zag er niks in en deed niet mee. (waar we hem achteraf erg dankbaar voor zijn). We waren die dag om 4 uur al aan de zuip in een kroegje, om 11 uur begon het feest. wij bij de mac ons helemaal vol gevrete en om 11 uur op naar het feest. Wij binnen moes onze vriend de snoepjes om half 12 nog op gaan halen. om 12 uur stond hij weer vrolijk binnen bij ons. Ondertussen nog wat pilsjes weggedronken en een redbull. Zwaar onder spanning naar de wc met die xtc pil in mijn hand, degene die ze had gehaald had al eens eerder xtc op. ik en de 2e maat niet. wij slikken dat kreng in en gaan terug de zaal in. Ik was zo zenuwachtig dat ik alleen maar liep te trillen en te shaken. de 'ervaren' vriend zei me dat ik het allemaal 'op me af moes laten komen'. Opeens was het shaken en trillen weg, gewoon boem ineenkeer weg. dus ik zeg tegen de 'ervaren' vriend dat het is gestopt. Ik sta op, loop een stukje en voel aan allebei de kanten van mijn hoofd een tinteling opstijgen naar boven. Ik zie alles als een grote wazige vlek en riep meteen dat het niet goed met me ging. het was er nog niet erg druk, maar voor mij al veelste druk. Ik met de 'ervaren' vriend naar buiten. Hij mij vertellen dat ik het 'op me af moest laten komen'. Als ik een seconde langer binnen stond ging ik gestrekt over de vloer (tenminste dat gevoel had ik). ik na 5 min peptalk en frisse lucht weer naar binnen, maar nee meteen weer naar buiten. Hij mij weer moed inspreken en deze keer heb ik iets langer frisse lucht in staan happen. Ik weer naar binnen en het ging beter, ik begon los te komen en toen gebeurde het. Ik laat een boer van de luchtbellen die in mijn cola zaten die ik gekregen had. Met die boer komt heel mijn mac donald's avontuur omhoog. Dus ik ren naar de wc, gooi alles eruit. Al mijn vrienden stonden ineens bij mijte kijken hoe ik daar de wc een andere kleur gaf. De nuchtere vriend vroeg hoe ik me voelde en ik antwoordde met een big smile en zei dat ik me nog nooit zo goed gevoeld heb. Dit was het teken dat de avond voor de andere ook kon beginnen! We liepen omhoog een balkon op waar het overzichtelijk en redelijk rustig was. Het spacen kon beginnen! Achteraf hoorde ik van hun dat ik rondliep als een aap en mijn ogen alleen maar rondjes draaiden in mijn oogkassen. We hebben alleen maar fris gedronken en daar hebben we hem ook hard op gespaced. Ik dronk uit ieder zijn flesje met mijn spacehoofd en zag af en toe hoe de nuchtere vriend zich kapot stond te lachen om mijn space gedrag. Na 3 uurtjes te hebben staan spacen en de tent ging sluiten, zijn we huiswaarts gekeerd. 5 uur lag ik in mijn bed en om half 10 stond ik weer op mijn werk. Met ogen van hier tot china! Eindelijk 2 dagen na het slikken was ik weer helemaal de oude en fit genoeg om weer iets leuks te gaan doen. Dit was wel zon beetje mijn space verhaal over mijn eerste xtc pil, hoor graag wat jullie dr van vinden en of jullie dr zelf ook iets in herkennen van ervaringen."
"Cooper zei: haha, ja dat zal een machtig moment geweest zijn Op hoeveel mg was die pil gedoseerd? Klik om te vergroten... haha ja twas geweldig:P maar ik vind het wel kut dak er als een aap bij liep:P eehm op pill reports staat dat er in roze duifjes rond de 140 mg MDMA in zit"
"sjaak herremans zei: ik zeg succes met je 2e he op O&N :P Mischien een pilsje minder van te voren Klik om te vergroten... ja dankjewel, ik ga eerst goed eten bij een vriend van mij, dan gewoon chill uitbuiken en niet meer dan 5 flesjes voordat ik binnen ben achter mijn kiezen gieten. dan komt het wel in orde (hoop ik )"
"ja daar ben ik gisteren ook achtergekomen als ik zo is keek wat er gemiddeld in pillen zit, maar ik ging dan ook echt hard mijn vrienden wouden onderhand gaan en ik bleef maar stampen op die vloer maar moest wel gaan want het ging dicht!:P achja donderdag pak ik mijn 2e en kijk wat deze doet, krijg ze of vanavond of morgenavond en zal ze eens goed bekijken en opzoeken. testen is te laat"
"Cooper zei: Ja dat las ik al in je andere topic. Er zitten goede reacties tussen, neem ze mee voor donderdag. Waar het wss aan ligt is het gezuip van jou voor de pil :P Je geeft je maag dan een behoorlijke tik. Een paar biertjes/drankjes kan natuurlijk geen kwaad, maar meer liever niet. En een uur of twee uur nog even iets eten, niet te veel...patatje ofzo. En weet je al hoe die pil gedoseerd is die je donderdag neemt? Klik om te vergroten... Ja dat zou best kunnen haha, nou wat ze hier zeggen dat ze denken dat we hebben is het 156 mg Mephedrone. Maar ik weet niet zeker of het swirls zijn we hebben groene ying yang te horen gekregen. daarom ga ik eerst ff goed kijken wat erop staat enzo en of er iets over bekend is op internet. Maar de dealer kennen we persoonlijk goed ook voor we wisten dat hij dealde wat ik al zei en we hebben hem ook gezien toen hij er een op had. en hij ging flink los"
"sjaak herremans zei: vind zo chill als je een boer moet laten en WHOOOOOOOOOOOOOSH hij slaat oppeens in Klik om te vergroten... hahahahha"
"Neuro zei: Mooi verhaal, maar waarom plan je het ffs zo dat je de volgende dag weer moet werken man! :P Volgende keer gewoon een paar dagen chillen voordat je weer maatschappelijke dingetjes gaat doen Klik om te vergroten... ja dat klopt, daar heb ik wel van geleerd maar ik denk dat ik het had onderschat wat het effect zou zijn. maar vrijdag en zaterdag kan ik gewoon relaxen dus komt goed"
"sjaak herremans zei: lekker waus bij oma zitten Klik om te vergroten... hhaha ja wie weet"
"Hallo, Ik weet niet of ik het zo goed doe maar ik heb een vraag. maand geleden voor het eerst Xtc geslikt, Roze duifjes. Ik die pil ingenomen met 2 andere maten. Eentje had al eens gedaan andere ook eerste keer. Toen hij begon te werken voelde ik het naar mijn hoofd stijgen en werd het me gelijk teveel binnen. Ik ben toen met die vriend die al eens had gedaan ff naar buiten gelopen en ff rustig frisse lucht ingeademd. 2e keer binnen werd het me weer gelijk te teveel. Ik weer naar buiten hij mij moed ingepraat dat 'ik het op me af moest laten komen'. ik binnen en ben gaan ontspannen. net toen ik me goed begon te voelen liet ik een boer en kwam alles mee naar boven. ik boven de wc alles eruit gegooid en vanaf dat moment ben ik helemaal los gegaan en voelde me geweldig. Nu gaan we met oud en nieuw weer slikken. maar nu Groene YingYang. Volgens de dealer ( die we persoonlijk ook goed kennen). Hij zegt dat het een opvolger is van blauw mitsubishi's. We hebben hem zelf ook gezien toen hij die pil ophad, maar hij heeft al vele pillen geslikt en hij tripte hem zowat het pand uit. Nu ben ik bang dat als ik voor de 2e keer die pil ga slikken dat ik weer alles onderkotst en helemaal van de plaat ga? Heeft iemand misschien tips of ervaringen hoe ik dit kan voorkomen en gewoon lekker kan trippen met oud en nieuw? Groetjes,"