Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien is deze vraag al eens gesteld maar ik vraag het opnieuw ben van plan volgend jaar goed te gaan kweken maar het wordt wel buitenkweek en nu wou ik graag weten wat jullie de makkelijkst/beste wiet die buiten groeit vinden... dus makkelijk te verzorgen en toch een goede smaak/ goede high Grtzzz"
"hehe mindtraveler, swel mooi ideetje dat je daar hebt"
"Snuiven gewoon een bullet-snuifflesje, best makkelijk je doet er gewoon 2 gram pep in en je kan gebruiken wanneer je maar wil gewoon, bullet vullen en snuif... handig voor op feesjes, moet je niet heel de tijd lijntjes leggen.. te koop in smartshop ^^ Grtz"
"kan iemand me hiervan af helpen, ik moet zo weer naar school en heb damn 4 uur men titulares :| mooi vooraan in de klas :|, Thnx voor eventuele hulp"
"dankje bedankt voor de hulp mjah wij hebben damn donkere lokalen dusja ik was er wel bij... maja ze keer me alleen zeer raar aan... ik haar wss ook dus staan we quitte :d"
"Ok, bedankt iedereen, bij mij helpte de vitamines geweldig goed, een lekker fruitsapje vol vitamine c (appelsien, limoen, citroen) allemaal vers, deed me goed, en daarna een appeltje gegeten. Nu heb ik idd eens gekeken in de smartshop en je hebt dus wel degelijk anti-afkick pilletjes die je vitamine- gehaltes bijvullen, ik weet niet of ze werken maar dat ga ik ook nog wel eens teste Grtzz"
"Ik ben nu al damn lang achter purple haze aan het zoeken... en krijg het maar niet gevonden, morgen ofzo ga ik nog eens naar eindhoven weet miss iemand in welke shop ik hiervoor terecht kan? :| Ik zou gwn zo graag eens purple haze roken mrjaah thnx, grtzzz"
"ach gwn... jimmy hendrix rookte dat, wou ook wel eens proberen^^ toch bedankt, het zullen andere soorten worden morge :P Grtzzzzz"
"Nuja, dan wordt het lsd... jmmr seg en jah purple haze is normaal gezien best duur en het bestond wel degelijk toen jimmy nog leefde, maar ik ga dan wel voor de lsd : > Grtzzzzz bedankt voor de reacties"
"Die amerikanen kunnen gewoon nergens tegen... kan evengoed over wiet gaan ... Ik geloof je ^^"