Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""Wie gek doet geniet van het leven""
"Wat ik gebruikt heb, Coke, Xtc, Speed, Wiet, Mdma, Paddo's. Voor de rest heb ik niet veel meer op mijn lijstje staan, maar Lsd ben ik wel echt benieuwd naar."
"Verschilt bij mij vaak, ligt eraan hoeveel ik op de avond doorhaal. Vaak glanzende ogen en als ik meer dan 1gr doe dan zijn ze wel huge."
"silkroad zei: ah oke merci, ja ik doe da nimeer veel coke, op begin is da superfijn en plezant op cafe of op feesjes of bij iemand zijn thuis. ma hoe langer ge doet gebeuren ter wreemde dinge rondom u ( mensen kwijt spelen, enkel intresse in coke , iw geld gaat daarin op ) en ik vind kreeg meer paranoia gedachten ervan hoe meer ge da doet. en de dag van vandaag ik las dat de cokz in NL op zijn best is ; 2015 bevatte het 50% coke 2018-2019 haalt ge 70% soms? Klik om te vergroten... Hoorde inderdaad van de week ergens dat de kwaliteit van coke in nederland een stuk hoger is vergeleken met een paar jaar geleden"