Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FF simpel uitlegge: Crack of cocaine is niet te vergelijken met een pil of speed kwa gevoel vind ik. Crack rook je omdat je dat gevoel zo lekker vind dat je het geld ervoor over hebt. En het gaat ook om het hele gebeuren eromheen, het is spannend enzo. Als je de werking van een pil 2 minute zou voelen had je het geld er niet voor over gehad en dat is bij coke en crack wel. ( bij mij dus crack ik snuif bijna nooit ) Als je echt wilt snappen waarom mensen dit doen moet je het zelf eens doen Dat snap je na de 1e keer al waarschijnlyk Dacht zelf namelijk precies hetzelfde vroeger over coke..."
"Ik heb altijd zulke dromen over crack wanneer ik die avond daarvoor lekker bezig ben geweest, alleen nooit in dezelfde plaats waar ik woon, wel zelfde personen, zoekend naar geld, dan de crack, wil het regelen geefteen raar gevoel in je droom, maar kutte is dat ik altyd wakker word voor het gelukt is, en word ik wakker met een gevoel van ik heb zin in een trek en dan probeer ik werkelijk geld te regelen of bel ik mijn dealertje"
"Ik weet dat het niet goed is, weet er alles van maar ben nog niet van plan ermee te stoppen,moet ook eerst mijn leuke tijd hebbn gehad, ik stop vanzelf ( zei iedereen in het begin ja ) is er hier iemand die ook rond die leeftijd zit en crack rookt??"
"Of ben ik een uitzondering"