Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Max 1 nacht doorhalen (meestal met speed op) en dat betekend helaas gelijk ook de opvolgende nacht wel in bed liggen maar slapen lukt dan nog steeds niet, zelfs niet met zoplicon. Ben dan ook de rest van de week kapot. Daarom ook niet te vaak, kan ik me niet permiteren qua werk en kids."
"Dopemonster zei: Zeker waar en je slaapt dan ook echt heerlijk de volgende avond😍 Klik om te vergroten... Was dat maar zo🤣 hier slaap ik die avond sowieso ruk. Die schaduwen heb ik al best snel, niks engs aan bij mij, wel geinige situaties soms, maar moet geen dagen duren nee"
"5-ReMI-DMT zei: Jaa!? Ben je dan niet dood op nadat je een nacht niet heb geslapen? Er vanuitgaande dat je niet door gebruikt tot de avond dat je weer gaat slapen 😋 Klik om te vergroten... Jawel, helemaal gaar want ik stop netjes in de ochtend met de zooi. Dan val ik als een blok in slaap voor n uurtje of 2 en daarna is het drama en slaap ik hooguit een uur of 2 de rest van de nacht. Zelfs een halve slaappil werkt niet...frustrerend want mijn kater komt vooral door slaapgebrek🤣"
"De kater na de X is hier behoorlijk. Geen dip, maar zo duizelig dat ik niet eens normaal van de bank naar de keuken kan lopen. En dan pak ik hooguit 1 pil op een avond. Mega irritant omdat de rest van de mensen om me heen nergens last van hebben erna 😏. Duurt meestal een dag of 3 voor het over is. Nu ook maar besloten dit niet meer te doen omdat ik het iets teveel herstel vind voor 1 avondje lol. Maakt hier ook geen verschil wat ik eet of drink ervoor/tijdens/ erna"