Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nu momenteel vanaf vrijdag 8:00 al wakker op alleen 3cmc (wel eten en water) dus nu 86 uur ongeveer. ik voel me nog best goed eigenlijk. Maar toch verstandig als ik vandaag toch zou gaan proberen te slapen denk ik."
"CuriousExplorer zei: Update. 3 weken geleden 5 nachten doorgehaald (Vrijdag 09u00 tot woensdag 21u) en dus geeïndigd op ongeveer 132u. NOOIT MEER. En doe dit ook nooit na mensen. Klik om te vergroten... Ik geloof je meteen heftig , ik zit nu alleen op het punt dat ik totaal niet moe ben"
"CuriousExplorer zei: Had al dikwijls 100u sessie's gedaan. Zelfs dat raad ik af. Klik om te vergroten... Ik zie nog geen rare dingen ben ook niet spichtig, maar wil ook weer niet te veel pushen"
"CuriousExplorer zei: Gaat daar niet eens over. Nachten doorhalen is roofbouw op je lichaam plegen. Klik om te vergroten... Klopt heb je helemaal gelijk in, weet niet eens meer waarom ik eigenlijk op dit punt ben beland, is gewoon een sleur. Kan het niet echt uitleggen waarom"
"Update: ik weet niet meer hoe ik ben gaan slapen maar dat is normaal na 95+ uur. Ik heb daarna 18 uur geslapen. Ik raad dit echt niemand aan Ookal had ik er geen problemen mee op het moment zelf. Ik hoop dat ik mezelf nooit meer in deze situatie laat komen want het sloeg echt nergens meer op ."
"Ik heb er geen slechte ervaring mee, ik moet mezelf wel in de gaten houden dat ik niet te veel dagen wakker blijf want dat kan ik heel makkelijk . Ik heb nu 2 weken vrij en ben vanaf vrijdag al bezig, bijna 4 gram weg en voel me nog prima, eet en drink goed. ( en ja ik weet dat dat niet echt gezond is vanaf vrijdag)"
"Update : 5gram ben nu 86 uur wakker voel me nog best oke, merk natuurlijk wel dat ik zolang wakker ben maar tot dusver nog niks extreems. Beetje bang voor het onbekende"
"CuriousExplorer zei: Is dit je eerste keer zo lang wakker´ Klik om te vergroten... Ja ik doe wel 2 keer per ongeveer 60 uur. Langer nooit. Dit was ook helemaal niet geplanned, heb het onbewust/bewust (weet niet hoe ik het moet zeggen) uit de hand laten lopen. En voor ik er erg in had en het is alweer nacht"
"billnye zei: ik sta echt versteld van hoe lang je wakker bent en waarom waarom vind je het leuk zo lang wakker t zijn en wat doen je in die dagen dat je dag en nacht wakker bent wat is er leuk aan zo lang wakker zijn de langste tijd dat ik wakker was is 36 uur en dat was in dienst en echt een waren hell drm vraag ik me af waarom je het doet en wat doe je in al die exstra tijd dat je wakker bent Klik om te vergroten... Vrijdag en zaterdag 2 verjaardagen. Toen ben ik zondag morgen thuis gekomen huis gepoets gedouched etc. Daarna muziek luisteren enzo op YouTube en n geen besef van tijd hebben en klinkt raar maar onbewust ben ik dan gewoon aan het bijpakken. Is geen excuus hoop dat iemand snapt wat ik bedoel"
"TeveelKaas zei: Dit vraag ik me eigk ook wel af. Ik verveel me meestal zo erg dat k uiteindelijk wel koste wat t kost ga proberen te slapen😂 Klik om te vergroten... Tekenen muziek luisteren karaoke zinge als een idioot zulke dingen"